חדשות בארץ

דרעי: המערכה גורלית. המאבק הוא על מדינה יהודית - או מדינת כל אזרחיה

לאחר שעלה לקבריהם של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל ומרן חכם שלום כהן זצוק"ל, הצביע יו"ר ש"ס אריה דרעי בקלפי בשכונת הר נוף בירושלים: "המאבק הוא על מדינה יהודית או מדינה ישראלית. חייבים להצביע כדי להחליף את הממשלה"

  • ז' חשון התשפ"ג
דרעי בקלפי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)דרעי בקלפי, הבוקר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס אריה דרעי, הצביע הבוקר (שלישי) בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת הר נוף בירושלים.

בצאתו מהקלפי אמר דרעי לכלי התקשורת: "זו המערכה הגורלית. המאבק הוא על מדינה יהודית או מדינה ישראלית. כל מי שרוצה מדינה יהודית - שיתעורר ויצביע. השקיעו עשרות מיליונים במגזר הערבי כדי שלא תהיה כאן מדינה יהודית ותהיה מדינת כל אזרחיה. לנו אין את הכספים והאמצעים הללו, לנו יש דבר אחד - לשים את הפתק בקלפי. לכן תתעוררו ותלכו להצביע, שלא יישאר אחד כמו בבחירות הקודמות שלא הצביע. חייבים להצביע כדי להחליף את הממשלה הזו, כדי שתהיה מדינה יהודית שתעזור לחלשים ותמשיך לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל".

"הסבב הזה יותר מהודק, יותר ברור", הוסיף דרעי. "אין יותר רמאים שלוקחים קולות של הימין ומעבירים אותם לשמאל. עכשיו הכל ברור: כולם יודעים מי נמצא בצד הימין של מדינה יהודית ומי נמצא בצד של השמאל של מדינה ישראלית. לפי כל המחקרים, יש רוב של ציבור ימני בישראל. אם כולם יבואו להצביע ולא יתנו את הקולות לאנשים שלא הולכים לממשלת ימין - אנחנו ננצח. אם הם ישבו בבית - אנחנו נפסיד".

מוקדם יותר הגיע דרעי יחד עם הגאון הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, לבית העלמין בסנהדריה, בו טמונים נשיאי מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל ומרן חכם שלום כהן זצוק"ל. לאחר תפילת שחרית בנץ החמה, התקיים במקום מעמד תפילה עם תקיעת שופר, בהשתתפות חברי הכנסת של ש"ס, נציגים ופעילים.

תגיות:ש"סאריה דרעיבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה