חדשות בארץ

ח"כ עופר כסיף: "הפיגוע בקריית ארבע אינו טרור"

חבר הכנסת מחד"ש-תע"ל אמר כי הרצח של רונן חנניה הי"ד אינו טרור: "אלה שגרים כקוץ בגרון הם לא בגדר אזרחים חפים מפשע". יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ': "כסיף הוא השותף של לפיד וגנץ, איתו הם הולכים להקים בלוק חוסם"

  • ו' חשון התשפ"ג
כסיף (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)כסיף (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) חולל הבוקר (שני) סערה ברשת, לאחר שאמר כי הפיגוע במוצאי שבת בקריית ארבע בו נרצח רונן חנניה הי"ד אינו טרור.

בריאיון לרדיו ynet אמר כסיף כי "הטרור הגדול ביותר הוא הכיבוש עצמו. זה דבר ראשון וממנו הכל נגזר, שפיכות הדמים של פלסטינים וישראלים כאחד תיפסק כשהכיבוש ייפסק".

בתשובה לשאלה האם הרצח של חנניה אינו טרור, ענה כסיף: "נכון". לדבריו, "אנחנו בעד התנגדות בלתי אלימה לכיבוש אבל צריך להבין שהכיבוש הוא האחראי להתנגדות כאשר יום-יום שעה-שעה יש פוגרומים של מתנחלים נגד פלסטינים. אז האחריות היא עליהם".

"אל תציג את חנניה כאיש תמים. האיש הזה, ובכלל המתנחלים, בוודאי אלה שגרים כקוץ בגרון בתוך חברון וקריית ארבע, הם לא בגדר אזרחים חפים מפשע", הוסיף כסיף. "אני וחבריי בחד"ש אומרים כבר מספר שנים, אנחנו בעד מאבק בלתי אלים. אבל כפי שקורה בכל מקום שיש כיבוש ודיכוי, מי שמצפה שהכבוש והמדוכא ישב בחיבוק ידיים ולא יתנגד עושה שקר בנפשו".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב בחריפות על דבריו של כסיף: "מבחינתו אפשר לרצוח את אשתי, את ילדיי ואותי ועוד חצי מיליון מתיישבים ביהודה ושומרון. הדבר הזה נורא. הוא השותף של יאיר לפיד ובני גנץ, איתו הם הולכים להקים בלוק חוסם רק בגלל שנאת נתניהו. אתם השתגעתם?".

"כדי למנוע את זה, כדי להעיף את כסיף וחבריו לכל הרוחות, הימין חייב לצאת בהמוניו להצביע, להקים ממשלה ציונית יהודית טובה, להחזיר את הביטחון, האחווה והגאווה הלאומית למדינת ישראל".

יו"ר תנועת "אם תרצו", מתן פלג, אמר: "כשראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מדבר על שוויון של 60-60 בין הגושים, עופר כסיף נכלל בתוך ה-60 שלו. אם עם ישראל לא יתעורר, עופר כסיף האנטי ישראלי הולך להיות אבן היסוד של הממשלה שתקום. מדובר באיום קיומי".

תגיות:יהודה ושומרוןבצלאל סמוטריץ'עופר כסיףבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה