חדשות בארץ

בנו של הנרצח בפיגוע: "מבקש מכל מי שיכול להגיע להלוויה ולכבד את אבא"

דניאל, בנו של רונן חנניה הי"ד, שנרצח בפיגוע הירי הקטלני בקריית ארבע, מספר על אביו: "אבא היה איש של חסד, איש של שלום. אני רוצה שכולם יזכרו את אבא"

  • ה' חשון התשפ"ג
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

רונן חנניה הי"ד, שנרצח אמש (מוצ"ש) בפיגוע הרצחני בקריית ארבע, יובא היום למנוחות בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים.

בנו היחיד דניאל, שהיה עימו בעת הפיגוע, מבקש מעם ישראל להגיע להלוויה: "אבא היה איש של חסד, איש של אהבה ומצוות, שאהב וסייע לכל אדם. אבא היה איש של שלום. הוא נרצח אתמול על ידי איש שפל, רוצח נתעב. אני רוצה שכולם יזכרו את אבא שלי, ומי שהוא היה ומבקש לכבד אותו ולהגיע להלוויה שלו בשעה 16:00 בהר המנוחות בירושלים", אמר.

תחקיר ראשוני של צה"ל מעלה כי המחבל שביצע את הפיגוע הגיע עם רכבו למכולת של פלסטיני בין קריית ארבע לחברון. במכולת קונים גם יהודים וגם פלסטינים. המחבל חנה סמוך לחנות, וירה מתוך הרכב עם רובה M16 מהמושב האחורי, לעבר רונן חנניה ז"ל ובנו דניאל שנפצע קל. רונן נפצע בראשו והתמוטט. דניאל ברח למכולת והזעיק עזרה.

המחבל התניע את רכבו ויצא לכפר הפלסטיני דרך החסם. 8 דקות לאחר מכן, אחרי שחזר רגלית למקום, הוא פתח באש לעבר אנשי ביטחון ורפואה שהוזעקו למקום. מהירי נפצע באורח קשה חובש "הצלה ללא גבולות" עופר אוחנה. פלסטיני עובר אורח נפצע קל.

בסך הכל נפגעו בפיגוע 4 בני אדם: רונן חנניה הי"ד שנפטר מפצעיו, עופר אוחנה שמצבו קשה. הוא עבר במהלך הלילה 2 ניתוחים ויצא מכלל סכנה. וכן דניאל, בנו של הנרצח, ופלסטיני עובר אורח. 2 הפצועים שנפצעו באורח קל שוחררו במהלך הלילה מבית החולים.

תגיות:קריית ארבעפיגוערונן חנניה הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה