חדשות בארץ

רם בן ברק: "ממשלת נתניהו בשיתוף הציונות הדתית? לא משווה, אבל היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית"

ח"כ רם בן ברק מיש עתיד התייחס לאפשרות שתוקם ממשלה בראשות בנימין נתניהו בשיתוף מפלגת הציונות הדתית: "לא משווה את זה לשום דבר, היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית". נתניהו: "איזו בושה, איזו הסתה". ח"כ איתמר בן גביר: "חציתם את הקו האדום"

בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בן ברק (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, חבר הכנסת רם בן ברק (יש עתיד), חולל היום (שבת) סערה כאשר התייחס לאפשרות שתוקם ממשלת ימין בראשות בנימין נתניהו בשיתוף מפלגת הציונות הדתית.

"להבדיל אלפי הבדלות, ואני לא משווה את זה לשום דבר, היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית", אמר בן ברק באירוע בבאר שבע. "אחד החוקים הראשונים שעשה, אם לא הראשון, היה לבטל את בית המשפט העליון. אחרי זה הוא כבר עשה את כל החוקים שהביאו את גרמניה למה שהביאו".

בן ברק הוסיף: "אנחנו צריכים לשמור על הדמוקרטיה שלנו. לכן החיבור בין מפלגה גזענית אנטי דמוקרטית של בן גביר וסמוטריץ' ובין אדם שמוכן לעשות כמעט הכול בשביל להיחלץ ממשפט הוא חיבור מסוכן. צריך למנוע אותו".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב בחריפות, לאחר צאת השבת, על הדברים: "רם בן ברק, חבר כנסת בעשירייה הפותחת של יאיר לפיד, משווה אותי להיטלר ואת תומכי הליכוד לתומכי המפלגה הנאצית. איזו בושה, איזו הסתה. התשובה שלנו – ביום שלישי בקלפי".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, תקף: "היום בשבת, ביום הקודש של העם היהודי, השווה חבר כנסת בכיר מהמפלגה של יאיר לפיד את רוצח היהודים הנורא בהיסטוריה לבן גביר. זהו, חציתם את הקו האדום האחרון, לא נותרה בכם טיפה של אחוות אחים, רק שנאת אחים. אני דורש מיאיר לפיד להודיע עוד הערב על סילוקו של רם בן ברק ממפלגתו".

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) הגיב: "רם בן ברק ירד מהפסים. התבטאותו משקפת צביעות, שלצערנו קיימת בחלק משמעותי של השמאל הישראלי. בזמן שהם מדברים על הסתה ושנאה מימין, הם לא מפסיקים להפיץ שנאה והסתה נגד הימין ונתניהו".

בעקבות הסערה שחוללה התבטאותו, כתב בן ברק בטוויטר: "שיהיה ברור – אני לא משווה ולעולם לא אשווה אף אחד במדינת ישראל ובעולם להיטלר. הניסיון להציג זאת כהשוואה הוא לא נכון, וצר לי אם מישהו מנסה להציג זאת כך".

תגיות:איתמר בן גביררם בן ברקבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה