חדשות בארץ

"נזקים אדירים של ממשלת השמאל": כך מנע מנסור עבאס הטבות לחיילי צה"ל

נחשפה הקלטה ובה נשמע ראש הרשות לפיתוח הבדואים בנגב מאשים את יו"ר רע"ם מנסור עבאס כי התערב לרעת חיילי צה"ל במכרז קרקעות בנגב

  • ב' חשון התשפ"ג
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

הקלטה של ראש הרשות לפיתוח הבדואים בנגב, יאיר מעיין, מראה באופן ברור את עוצמת ההשפעה שהיתה ליושב ראש מפלגת רע"ם, מנסור עבאס, על הממשלה ועל ראשיה.

ההקלטה נחשפה הבוקר (חמישי) בכאן רשת ב', ובה נשמע מעיין מתאר מכרז של 400 יחידות דיור במתחם 6 ברהט שיצא בשנה שעברה. מתוך כלל הדירות, 30% מהן היו מיועדות עבור חיילי צה"ל בדואים. אך בעקבות פנייה של ראש עיריית רהט, פאיז אבו סהיבאן, למנסור עבאס, התערב יו"ר רע"ם ופנה לראש הממשלה דאז נפתלי בנט בדרישה שלא תהיה עדיפות לחיילים ברהט. בעקבות כך הורדה הזכאות לחיילים מ-30% ל-10%.

בהקלטה נשמע מעיין אומר: "ראש העיר רהט כתב בפייסבוק כי לאחר מאמצים, ופנייה לח"כ מנסור עבאס, לא תהיה עדיפות לחיילים ברהט. ובמקום 30 אחוז הורדנו את זה ל- 10 אחוז". לדבריו של מעיין, ראש העיר רהט אף התקשר בנוכחותו לעבאס.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב בחריפות על הפרסום: "הבוקר נחשפנו שוב לנזקים האדירים של ממשלת השמאל שנסחטה על ידי האחים המוסלמים, הפעם על חשבון חיילי צה"ל. הבחירות הללו יכריעו מי יהיה כאן הריבון, ממשלה חזקה וגדולה עם הציונות הדתית או ממשלה שמובלת על ידי האחים המוסלמים ותומכי הטרור בראשות לפיד וגנץ".

ממשרד רה"מ נמסר בתגובה: "שקר וכזב. מזכיר הממשלה כלל לא עסק בנושא זה, וגם לא התקיימה שום שיחה בינו לבין ח"כ מנסור עבאס או יאיר מעיין בנושא הנטען".

ראש העיר רהט פאיז אבו סהיבאן מסר: "יאיר מעיין שקרן. ביקשתי שיתנו קרקעות גם לבדואים מרהט שהם מעל לגיל 40".

מלשכת בנט ומלשכת מנסור עבאס לא הגיבו לדברים.

תגיות:חיילי צה"לרהטמנסור עבאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה