חדשות בארץ

ח"כ תומא סלימאן הספידה את המחבלים: "הקדושים שלנו". בימין תקפו: "השותפה של לפיד"

חברת הכנסת מרשימת חד"ש-תע"ל פרסמה הודעת אבל על המחבלים שחוסלו על ידי כוחות הביטחון בקסבה של שכם וכינתה אותם "שהידים". בימין תקפו את תומא סלימאן ומתחו ביקורת על הממשלה: "השותפה של לפיד"

לוויית המחבלים בשכם (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)לוויית המחבלים בשכם (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן (חד"ש-תע"ל) חוללה היום (שלישי) סערה כשפרסמה הודעת אבל על המחבלים שחוסלו על ידי כוחות הביטחון בקסבה של שכם.

בפוסט בערבית שהעלתה לפייסבוק כתבה תומא סלימאן: "שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו. העם הפלסטיני שלנו נפרד מהשהידים שלו. ככל שפשעי הכיבוש גדלים, ההתנגדות גוברת. שיעור בסיסי בהיסטוריה של העמים".

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הגיב: "תקראו ותפיצו את דברי הפרידה של עאידה תומא סלימאן מהטרוריסטים שחוסלו אתמול על ידי צה"ל. זה כל מה שעם ישראל צריך בשביל להצביע נכון, להצביע לימין".

''כל ממשלה ישראלית שתסמוך על נבחרי הציבור של הרשימות הערביות סופה לכישלון", הוסיף זוהר. "העם היהודי חייב לשמור על עצמו ועל מדינתו כי לנו אין מדינה אחרת".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) תקפה: "עאידה תומא סלימאן פירסמה תמיכה מפורשת במחבלי 'גוב האריות', אותם היא מכנה 'השהידים שלנו'. הימנים שעומדים לבחור בממשלה שבה היא תככב נמצאים בליקוי מאורות. היא עומדת להשפיע הרבה יותר מאשר חילי טרופר הנחמד. והוא נחמד. מאוד נחמד. לא אומרת שלא נחמד. אבל הרעיון הציוני נחמד יותר".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', כתב: "אי אפשר להילחם בטרור כשמקימים ממשלה עם תומכי טרור. זה או ממשלה של לפיד-גנץ עם תומכי טרור או ממשלת ימין על מלא לארבע שנים". חברו לסיעה, חבר הכנסת שמחה רוטמן, צירף את הפוסט של תומא סלימן ותקף: "השותפה של לפיד. מעניין שעל זה הוא לא עשה ישיבות הערכת מצב". ואילו יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הגיב: "כשאני אומר שהם תומכי טרור ומחבלים לזה אני מתכוון. חברת כנסת שאתם משלמים את המשכורת שלה מהללת ומשבחת 'שהידים'".

שר הביטחון בני גנץ גינה אף הוא את דבריה של תומא סלימאן: "מתבייש בנבחרי ציבור שתומכים במחבלים ומוכנים לאפשר להם להמשיך ולשפוך את דמם של אזרחים ישראלים. תומא סלימאן מוכיחה שוב שלא ניתן לשלב את הרשימה המשותפת בממשלה ולא ניתן להישען עליהם להקמתה. ביטחון ישראל קודם להרכבת קואליציה".

פרשן חדשות 12, עמית סגל, שיתף את הפוסט של תומא סלימאן וצירף אליו ביקורת חריפה על ראש הממשלה יאיר לפיד: "ועל האנשים האלה לפיד מוכן להישען. באיזה יקום חברים ציוניים בקבינט שולחים חיילים לקרב ואז מוכנים לשתף פעולה עם מי שתומכים בכלל במחבלים שיורים עליהם? פשוט מטורף".

תגיות:יאיר לפידטרורבצלאל סמוטריץ'מיקי זוהרעאידא תומא סלימאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה