חדשות בעולם

ספרד: התחזתה לאחות - וגנבה תינוק מבית החולים. איך זה נגמר?

ספרד: צעירה בשנות ה-20 לחייה התחזתה לאחות מוסמכת וחטפה תינוק רך ממחלקת יולדות, טיילה איתו במשך הלילה בעיר ולבסוף השאירה אותו בלית ברירה על סף אחד הבתים

בעיגול: מיריה כפי שתיעדה אותה מצלמת רחוב, באמצע הלילה בעיגול: מיריה כפי שתיעדה אותה מצלמת רחוב, באמצע הלילה
אא

ספרד: צעירה בשנות ה-20 לחייה התחזתה לאחות מוסמכת וחטפה תינוק רך ממחלקת יולדות. 

חוקרי משטרה שפצחו בחקירת האירוע, שקרה ביום רביעי האחרון, גילו כי הצעירה ביקשה ממספר יולדות במחלקה למסור את התינוק שלהן ל'בדיקות' - אך הן סירבו, ודרשו לברר עם הרופא האחראי באיזה סוג של בדיקות מדובר. 

האם האחרונה שאליה פנתה באותו 'סבב' - נפלה בפח שלה, ומסרה את תינוקה, תוך כדי הבטחותיה של הצעירה כי תחזיר את התינוק ברגע שהבדיקות יסתיימו. כששעה שלימה חלפה והאם לא קיבלה את תינוקה בחזרה כפי שהובטח לה - היא הודיעה לאחות הראשית במחלקה, וזו הזעיקה למקום את המשטרה. 

דיווחים שפורסמו מאוחר יותר באתר חדשות מקומי בשם EL CORRERO חשפו כי בשלב שבו הגיעו שוטרים למחלקה - בשעה 21:30 לערך, הצעירה כבר יצאה משטח בית החולים, והחלה להתרחק ממנו בצעדים מהירים ביחד עם התינוק הרך, שהחל כבר לבכות. מצלמת רחוב תיעדה את הגנבת, העונה לשם 'מיריה', כשהיא נכנסת לבית מרקחת מקומי, וקונה פורמולה ובקבוק עבורו. 

הסאגה המדאיגה הסתיימה כאשר מיריה החליטה לנטוש את התינוק האומלל על סף אחד הבתים, הנמצא במרחק של כשלושה קילומטרים מבית החולים שבו נחטף מאמו. 

מי שמצא את התינוק לקראת שעות הבוקר המוקדמות היא בעלת הבית - אליסיה לופז, שמיהרה להתקשר למשטרה ולדווח על כך. "הוא לא בכה כשמצאתי אותו", סיפרה לופז בראיון עמה. "הוא נראה בסדר גמור". שעות ספורות לאחר מכן אותרה מיריה על ידי בלשים שפתחו בסריקות נרחבות בעיר, ונלקחה לחקירה - אך שוחררה כעבור ארבעה ימים. 

תגיות:גניבהתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה