חדשות יהדות

המדינה דוהרת לתהום. אפשר לעצור זאת וגם לצבור זכויות מפתק קלפי פשוט

הרב משה פינטו מסביר כיצד כל אדם יכול לעצור את הרכבת המתדרדרת של השבת, התורה וערכי היהדות, שמתפוררים לנו מול העיניים ולקיים בכך פסיקה מפורשת של הרב עובדיה זצ"ל

  • ל' תשרי התשפ"ג
אא
 
יום הולך ויום בא, עונות מתחלפות, ודבר אחד נשאר קבוע: בשמיים יש כבר מזמן עננים קודרים של דאגה ממשית לעתיד הרוחני של עם ישראל. צפו ברב משה פינטו עם מסר, שהוא קריאת השכמה לכל יהודי שאוהב את ה' ואת תורתו.

עיקרי הדברים מובאים כאן על הכתב: "אנחנו נמצאים בזמן חשוב מאוד וקריטי לעם ישראל בארץ ישראל: בחירות לממשלה בכנסת ישראל. זה לא רק משהו ייצוגי. בכנסת ישראל מחוקקים חוקים, והחוקים האלה קובעים לנו את נוהל החיים בארץ ישראל: איך תיראה השבת? האם תהיה תחבורה ציבורית בשבת, או לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת?

זו פריצת הסטטוס קוו. מאז תקופת ייסוד המדינה ועד היום, שמרו על כללים מסוימים. כעת רוצים להפעיל תחבורה ציבורית בשבת, רכבות ייסעו בשבת, כבר מדברים על זה עכשיו, זה לא דבר שחושבים לומר, אלא דבר שקיים. אי אכיפת כשרות - כל אחד ימכור בחוצות קריה דבר אחר (הכוונה לבשר טריפה מסויים ג.ו), וכמובן גזרת הגיוס המפורסמת: גיוס בחורי ישיבות. לא יודעים להעריך את מעלתם של בני התורה, שיושבים ועוסקים בתורה, הם הגחלת ששומרת על עם ישראל. כל הדברים האלה וקיומם, שבת, כשרות, חינוך הילדים, מוסדות התורה, הישיבות הקדושות - הכל נחתך ע"י חברי הכנסת והממשלה.

 

"ש"ס היא לא מפלגה. היא תנועה, והיא המזוזה של עם ישראל"

"אנחנו נזכה לשים בהשתדלות גדולה, שלנו ושל אחרים, ונעודד אותם לתמוך ולהצביע לתנועת ש"ס. ש"ס היא לא מפלגה. ש"ס היא תנועה. ש"ס היא דרך, שנוסדה על ידי גדולי ישראל ומאורי הדור בראשם מרן רבינו עובדיה יוסף, זכר צדיק וקדוש לברכה. הרי אנחנו הולכים בכל הפסקים לפי הרב עובדיה: הלכות שבת, הלכות טהרת המשפחה, בכל תחום אנחנו חיים בעניינים המסובכים והמורכבים ביותר לפי דעתו של מרן הרב עובדיה יוסף.

ובכן, הרב עובדיה יוסף פסק פסיקה ברורה, שאנחנו חייבים ומחויבים לא רק להצביע לתנועת ש"ס, אלא כל מי שבידו להשפיע על ידי כל קרוב, חבר, שכן, לבוא ולהצביע לתנועת ש"ס, הרי הוא מקיים בזה מצווה ממדרגה ראשונה. ברגע שהוא שם פתק ש"ס בקלפי, הוא תרם לבניית מקווה, להקמת מוסדות תורה, ישיבות, לשמירת שבת קודש.  

כמה זכויות אדם יכול לצבור ע"י הפתק שהוא שם בקלפי - ש"ס, לכן כולנו נזכה להיות עושים למען תנועת ש"ס הקדושה בראשותו של הרב אריה דרעי וכל הנציגים הנפלאים, שמייצגים נאמנה את היהדות הספרדית התורנית החרדית, ואלה שדואגים גם לציבור הנזקקים והנצרכים. תנועת ש"ס – המזוזה של עם ישראל, היהדות והתורה הקדושה, שחס ושלום לא ייפסק לימוד התורה מחמת גזירות כאלה או אחרות. נצביע כולנו תנועת ש"ס נחזק את התורה, וה' ישפיע עלינו ברכה עד בלי די. אמן כן יהי רצון".

תגיות:ש"סקלפיבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה