חדשות בארץ

גנץ החליט למנות את אלוף אמיר ברעם לסגן הרמטכ"ל

שר הביטחון בני גנץ הודיע על מינויו של אלוף אמיר ברעם לסגן הרמטכ"ל הבא. ההחלטה התקבלה בהמלצת הרמטכ"ל אביב כוכבי ומחליפו המיועד הרצי הלוי

גנץ וברעם, היום (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.)גנץ וברעם, היום (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.)
אא

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום (שני) כי החליט למנות את אלוף אמיר ברעם לסגן הרמטכ"ל. החלטתו של גנץ התקבלה בהמלצת הרמטכ"ל הנוכחי רב-אלוף אביב כוכבי והרמטכ"ל המיועד אלוף הרצי הלוי.

בתום פגישה אישית שקיים עם ברעם, נמסר מטעמו של גנץ: "למדינת ישראל וצה"ל אתגרים ביטחוניים משמעותיים, הדורשים קידום של בניין הכוח, רציפות פיקודית בצה"ל, וניהול נכון של כוח האדם ומשאבי הביטחון. לכן, החלטתי לקבל את המלצתם של הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ואלוף הרצי הלוי, הרמטכ"ל המיועד, ולמנות את אלוף אמיר ברעם לסגן הרמטכ"ל הבא".

"האלוף ברעם, אותו אני מכיר עשרות שנים, הוא קצין איכותי, יסודי, בעל ניסיון מבצעי נרחב. הוא הוביל בשנים האחרונות תהליכים משמעותיים ומוצלחים בגזרה הצפונית, ויש לו את כל התכונות הנדרשות לעמוד במשימה ולכהן כסגן הרמטכ"ל. אני מבקש לאחל לו בהצלחה רבה".

כזכור, הממשלה אישרה אתמול את מינויו של הלוי לתפקיד הרמטכ"ל ה-23 של צה"ל. הלוי ייכנס לתפקידו ב-17 בינואר 2023, לאחר השלמת הליך חפיפה מסודר.

הרמטכ"ל כוכבי בירך על מינויו של הלוי: "הרצי ואני מכירים שנים רבות, במהלכן הכרתי קצין אמיץ, מקצועי ומוכשר. הרצי הוא קצין מצוין ומנוסה, ואני בטוח כי ימשיך להוביל את צה"ל קדימה נוכח האתגרים הצפויים. אני מאחל לו הצלחה רבה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיב: "איחולי הצלחה לאלוף הרצי הלוי, עם אישור מינויו לתפקיד הרמטכ"ל ה-23 של צה"ל. קצין ומפקד מצוין ועתיר הישגים, שאותו ואת משפחתו העוסקת מזה דורות בצרכי ציבור באמונה אני מכיר ומוקיר שנים רבות. צה"ל, צבא העם חשוב ויקר לכולנו. הרצי, הצלחתך - הצלחת מדינת ישראל".

תגיות:צה"לבני גנץאמיר ברעם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה