מעניין

נפגשו בזכות הכיפה: למה הזוג הזה ריגש את הרשת?

הוא היה כדורגלן חילוני והיא חזרה בתשובה, אז למה הוא חבש כיפה ואיך הם התחתנו? ואיך הרב שניר גואטה קשור לכל זה? פוסט שהפך ויראלי ריגש את הרשת

  • כ"ח תשרי התשפ"ג
אא

"לולא הכיפה הם לא היו זוכים להכיר", כך נכתב בפוסט מרגש שכתב shay ben בפייסבוק והפך ויראלי. לפוסט צורפה תמונה של בני זוג ביום חתונתם, אך הדרך בה נפגשו הייתה כנראה משמיים ולא במקרה.

הכול התחיל כשאותה אישה הייתה חילונית לגמרי, עד שזכתה לחזור בתשובה בזכות הרב שניר גואטה. לאחר מכן, היא הייתה בטוחה שתתחתן עם גבר דתי בלבד.

לפני כמה חודשים היא איפרה במכון יופי וכשיצאה החוצה לשתות קפה, הבחינה בגבר חובש כיפה. השניים המשיכו את יומם אך למחרת אותה אישה התקשרה לבעל המספרה כדי לשאול לשמו של חובש הכיפה המיסתורי. לאחר שקיבלה את שמו, נכנסה לרשתות החברתיות ולהפתעתה ראתה כדורגלן חילוני לחלוטין. הוא מצידו גם שאל לשמה והתקשר אליה. היא אמרה לו שכנראה חלה טעות כי היא מחפשת גבר דתי. "אתה לא שומר שבת?", היא שאלה. "אני חילוני וכדורגלן", הוא השיב.

כאשר שאלה אותו מדוע חבש כיפה, הוא ענה שליווה למספרה חבר שלו דתי וכשהוא הסתפר, הוא חבש לו את הכיפה על הראש במקום להניח אותה על השולחן.

כמובן שאותה אישה לא הסכימה להיפגש עם גבר שאפילו לא שומר שבת, אבל הוא השיב: "תקשיבי, דניאלה. אני מוכן לשמור שבת עבורך !"

לאחר שהתייעצה עם הרב שניר גואטה, כדורגלן לשעבר בעצמו, הרב נתן לאותו גבר את ברכתו. בהתחלה הוא שמר שבת, אבל בסופו של דבר הוא זכה לחזור בתשובה אמיתית. השבוע הם נישאו כדת משה וישראל.

הפוסט זכה למעל 12 אלף לייקים, מאות שיתופים ואלפי תגובות.

 

תגיות:הרב שניר גואטהנישואים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה