מעניין

נס במהלך ירח הדבש: בני זוג שנקלעו לבניין בוער - הצילו מתוכו 12 תינוקות

בני זוג מבריטניה תכננו ירח דבש בברצלונה וקיוו שיהיה עמוס בזיכרונות טובים שילוו אותם כל החיים. מכל הזיכרונות, נשאר להם אחד של מעשה הירואי במיוחד ש'תפס' אותם לא מוכנים

אא

בני זוג בשם דיוויד סקווילנטה ודורן סמית' מבריטניה - לא ציפו שזה מה שיקרה במהלך ירח הדבש שלהם בברצלונה. "ציפינו שהטיול שלנו יהיה עמוס בזיכרונות שיימשכו לכל החיים, לא ציפינו שזיכרון אחד יעיב על כולם ויהיה הדבר המשמעותי ביותר בטיול", הם אומרים. 

הכל החל בבוקר סתמי שבו החליטו להקיף את העיר באוטובוס, ו'לקנח' בסיור מודרך בפארק. 

אלא שהיום שלהם קיבל תפנית דרמטית כאשר הם שמעו לפתע צרחות של אישה, שמגיעות מאחד הבניינים ברחוב. "פתאום ראינו להבה שיוצאת מפתח הבניין, ועוד כמה נשים מבוהלות יצאו ממנו לרחוב", סיפרה דורן לערוץ טלוויזיה מקומי. "אמרתי מיד לדיוויד, 'אלוקים, יש שריפה'. ודיוויד מיד זינק לפעולה".

דיוויד נכנס לבניין וחשכו פניו. "מצאתי את עצמי מסתכל על 15-20 תינוקות ישנים במיטות זעירות ומזרונים". אז התברר שהשריפה פרצה בבית ששימש כמעון ביתי. "העמדתי את כולם בתור, והתחלנו לתפוס את הילדים, להכניס אותם לתוך לולים עם גלגלים, ולהוציא אותם החוצה".

למרבה המזל, הלהבות שפרצו בבית עוד לא הגיעו לחדר שבו היו התינוקות - מה שנתן לדיוויד ולדורן זמן לגלגל את כל הלולים של התינוקות החוצה, ולהוציא אותם מהבניין בבטחה. "אנשים מקומיים הבינו שיש שריפה והצטרפו למאמץ החילוץ. לא הבנו שום מילה ממה שמדברים אלינו, אבל הייתה בינינו באותם רגעים שפה אוניברסלית, כי כולנו ניסינו לעזור".

כשהתינוקות חולצו והמצב כבר לא היה מסכן חיים, הם המשיכו בטיול שלהם כמתוכנן אך לא יכלו להירגע ממה שזה עתה עבר עליהם. "זה הרגיש כאילו צפינו בסרט, זה לא הרגיש אמיתי".

תגיות:תינוקותחופשההצלהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה