חדשות בארץ

בשל הסכסוך בין עובדי משרד החוץ ללשכת רה"מ: ביקור לפיד בניו יורק עלה 60 אלף דולר

סכסוך העבודה המתמשך עליו הכריז ועד עובדי משרד החוץ גרם לכך שביקורו של ראש הממשלה לפיד בניו יורק עלה למשלם המיסים עשרות אלפי דולרים מיותרים

  • כ"ג תשרי התשפ"ג
לפיד (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)לפיד (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

הסכסוך בין עובדי משרד החוץ להנהלת המשרד גרם לכך שביקורו של ראש הממשלה יאיר לפיד בחודש שעבר בניו יורק עלה למשלם המיסים 60,000 דולר – כך דווח באתר ynet.

על פי הדיווח, השטיח האדום שנפרס בנמל התעופה JFK בניו יורק עלה 700 דולרים. אלמלא העיצומים במשרד החוץ, הקונסוליה בניו יורק היתה מוצאת שטיח אדום בנמל התעופה, ומשתמשת בו לצורך נחיתתו של לפיד.

עוד דווח כי במהלך הביקור כולו – משרד החוץ והקונסוליה בניו יורק לא סייעו ללפיד בשום צורה, בשל עיצומי עובדי משרד החוץ והסכסוך המתמשך בין ועד העובדים ללשכת ראש הממשלה. בשל כך, ביקורו של לפיד הופק על ידי חברה פרטית - סוכנות הנסיעות אמסלם טורס. משרד רה"מ שילם לחברה כ-60 אלף דולר עבור ההפקה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "בנחיתה בניו יורק קיבלו את פניו של ראש הממשלה השגריר בארה"ב, שגריר ישראל באו"ם, הקונסול הכללי בניו יורק ושגריר ישראל בקנדה. בכל נחיתה של ראש ממשלה מתקיים טקס הכולל גם שטיח אדום (כך היה גם בשנים קודמות). הסיבה לתשלום לחברת אמסלם טורס הינה עיצומי אנשי משרד החוץ. בשל כך, שימשה חברת אמסלם טורס כתחליף לפעילות הקונסוליה בניו יורק".

תגיות:יאיר לפידמשרד החוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה