חדשות בארץ

בושה: שרת התחבורה מיכאלי תחנוך את נסיעת המטרונית בשבת

שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, תגיע בשבת הקרובה לחיפה ותחנוך את קו המטרונית החדש

  • י"א תשרי התשפ"ג
המטרונית, תמונת ארכיון (צילום: shutterstock)המטרונית, תמונת ארכיון (צילום: shutterstock)
אא

שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, תגיע בשבת הקרובה לחיפה ותחנוך את קו המטרונית החדש.

מלשכתה של מיכאלי נמסר, כי היא תגיע בשעה 11:00 לבית החולים רמב"ם, ומשם תיסע בקו 5א של המטרונית שיצא בשעה 11:15 עד לתחנה במרכז ביג.

כזכור, במוצאי השבת האחרונה הודיעה מיכאלי בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 כי הרכבת הקלה בגוש דן תפעל גם בשבת וחג החל מעוד שנה. דבריה זכו לתגובות חריפות באופוזיציה. יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי "מרב מיכאלי, שדרדרה את מפלגת מפא"י ההיסטורית לגבולות אחוז החסימה ומהווה סמל הכישלון בכל נושאי התחבורה ומכת הפקקים בישראל, מנסה להיאחז בקרונות הרכבת הקלה כדי שזו תעביר אותה את אחוז החסימה, תוך כדי דריסת השבת והזהות היהודית של המדינה. בושה".

"כדאי שתדע, שכל מי שניסה לפגוע בשבת נחל כישלון חרוץ", הוסיף דרעי. "בקרוב ובעזרת ה' נחזור לממשלה ונשליך את כל ההחלטות המקוממות של השרה מיכאלי לפח האשפה של ההיסטוריה. אנחנו נשמור על הסטטוס קוו של המדינה וכבוד השבת, כפי שרוב הציבור בישראל רוצה".

יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, הגיב: "מרב מיכאלי נמצאת במצב נואש בסקרים ולוקחת את נושא השבת כבת ערובה לגחמותיה, בתקווה שזה יחזק אותה. השבת תדרוש את עלבונה, ואני מקווה שהיא לא תיבחר לכנסת הבאה".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', תקף: "במקום לטפל בקטסטרופה בתחבורה שכל אזרחי ישראל סובלים ממנה מעדיפה מרב מיכאלי לפזר סיסמאות ריקות. בממשלת הימין שנקים בעז"ה אנחנו נדאג לבטל כל החלטה שפוגעת בצביון היהודי של המדינה ונשמור על השבת וקדושתה כיום המנוחה הלאומי".

תגיות:תחבורה ציבורית בשבתמרב מיכאלימטרונית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה