חדשות בארץ

פיגוע ירי בשומרון: נהג מונית נפצע קל

נהג מונית נפצע באורח קל מקליע, שחדר את הרכב דרך השמשה האחורית. בנוסף התבצע ירי גם לעבר אוטובוס שנסע במקום וספג פגיעה באחת השמשות

  • ז' תשרי התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: מנדי הכטמן / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: מנדי הכטמן / פלאש 90)
אא

ניסים גדולים בשומרון: מחבלים ירו הבוקר (ראשון) לעבר מונית ואוטובוס. הקליעים פגעו ברכבים. נהג המונית נפצע בגבו באורח קל מרסיסים. האוטובוס ספג פגיעה באחת השמשות. נהג האוטובוס היה בדרכו לאסוף תלמידי חינוך מיוחד מהאזור ולהביאם למקום הלימוד.

בצה"ל מעריכים כי המחבלים נמלטו אל הכפר סאלם. בשל כך הכביש נחסם, והכוחות פתחו בסריקות לאתר את היורים.

מדובר צה"ל נמסר: "פיגוע ירי בוצע הבוקר (ראשון) לעבר רכב ואוטובוס בסמוך לשכם. נהג הרכב נפצע באורח קל ופונה למפקדת החטיבה המרחבית שומרון. שמשת האוטובוס נפגעה. כוחות צה"ל פתחו בסריקות במרחב".

ראש המועצה האזורית יוסי דגן תקף בחריפות את הממשלה: "עוד אירוע חמור שהסתיים בנס", אמר, "הממשלה הזו מפקירה את התושבים שלה לגל טרור, שהרשות הפלסטינית מחממת, הממשלה הזו מסרבת להכיר במציאות, מסרבת לצאת למבצע התקפי חומת מגן 2, מסרבת לאסוף את הנשקים, מסרבת להחזיר את המחסומים, אנחנו רואים פיגוע אחרי פיגוע, הכתובת על הקיר והיא מדממת, יש כאן אירועי ירי ופצועים יום אחר יום, זה עלול להיגמר באסון".

"אני קורא לממשלה להתעשת, הודיעו על יציאה למבצע רחב לפגיעה בתשתית הטרור ביו"ש. תפסיקו להפקיר את התושבים בשומרון ובשאר חלקי ישראל לגל הטרור הזה", לשון דגן.

תגיות:פיגוע ירישומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה