חדשות בארץ

ישראל נגד רוסיה, לפחות 45 הרוגים בפלורידה: סיכום חדשות השבת

מפלגת בל"ד הודיעה כי תערער לבית המשפט העליון על ההחלטה לפסול אותה מהתמודדות בבחירות, נער בן 13 במצב קשה מאוד לאחר שהוכש על ידי נחש: קבלו את סיכום חדשות השבת

  • ו' תשרי התשפ"ג
אא

פלסטיני בן 18 נורה היום (שבת) למוות בידי כוח מג"ב במהלך עימותים בעיירה עיזריה שבאזור ירושלים, לאחר שהשליך בקבוק תבערה לעבר כוחותינו.

מרב מיכאלי, שרת התחבורה ויושבת ראש מפלגת העבודה, הצהירה בריאיון ב"פגוש את העיתונות" שהרכבת הקלה בתל אביב וגוש דן תפעל גם בימי שבת. לטענתה, ההחלטה הזאת נמצאת בסמכותה ואף ממשלה לא תוכל לבטל את זה. "החל מעוד שנה, הרכבת הקלה בתל אביב והסביבה תפעל גם בשבת", אמרה. "זו החלטה שלי. קיבלתי אותה בעקבות כל המשמעויות שהובאו לפניי, וזה מה שהולך לקרות".

נער בן 13 הוכש אתמול (שישי) בשעות הערב על ידי נחש במושב אליפלט שבמועצה האזורית מבואות החרמון. הוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה. בהמשך, מצבו הידרדר והוגדר קשה מאוד.

הוריקן איאן ירד אתמול לדרגת סופת ציקלון פוסט-טרופית, וכעת הוא ממשיך במהירות של 70 קמ"ש לאזור קרוליינה הצפונית. בפלורידה מנסים להתאושש ולהעריך את הסופה הקטלנית, שגרמה למותם של לפחות 45 בני אדם. מהמדינה הגיעו דיווחים על בתים רבים שנשטפו לים, בניינים שנפלו, ושטפונות שהרסו בתים ועקסים רבים והותירו רבים לכודים. מאות חילוצים בוצעו ביבשה, באוויר ובים בימים האחרונים, כשתושבים נותרו תקועים בבתים או על גגות.

מפלגת בל"ד הודיעה כי תערער לבית המשפט העליון על ההחלטה לפסול אותה מהתמודדות בבחירות. בשבוע הקרוב צפוי להתקיים דיון בנושא, כשהתאריך הסופי להכרעת העליון הוא ה-9 באוקטובר.

ישראל נגד רוסיה: בישראל כבר לא יושבים על הגדר ומגיבים נחרצות להכרזתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על סיפוח ארבעה מחוזות באוקראינה. ממשרד החוץ נמסר: "ישראל תומכת בריבונותה ובשלמותה הטריטוריאלית של אוקראינה. לא נכיר בסיפוח ארבעת המחוזות בידי רוסיה. על עמדה ברורה זו חזרה ישראל פעמים רבות, כולל בימים האחרונים".

טבח בז'פוריז'יה: לפחות 23 בני אדם נהרגו ו-28 נפצעו מפגיעת טילים רוסיים שפגעו בשיירת כלי רכב שהובילו אזרחים ליד העיר זפוריז'יה שבדרום אוקראינ. מושל האזור פרסם תיעוד של כלי רכב שרופים וגופות מוטלות בכביש. לדבריו, היושבים בשיירה תכננו לנסוע לשטח הכיבוש הרוסי כדי לאסוף את קרוביהם ואז לקחת אותם למקום מבטחים, אך נלכדכו תחת התופת הרוסית.
 

תגיות:רוסיהאוקראינהסיכום חדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה