חדשות בארץ

הצעירה שנחלצה בשנייה האחרונה מהבולען בנתיבי איילון: "הייתי אמורה למות. יצאתי בנס"

צעירה מתל אביב נחלצה בשניה האחרונה מהבולען, כאשר רכבה שעבר על שכבת האספלט שכיסתה את הבור נפל חלקית אל הבור לשבריר שניה, זינק לאויר, המשיך בתנופה - וניצל בנס

  • כ"ו אלול התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

נס גלוי: בתיעוד שפורסם אמש (רביעי) ב'ישראל היום' נראה רכב של צעירה מתל אביב שרכב בדיוק במקום הבולען ברגע שהוא נפער. בתיעוד נראה הרכב שעובר על שכבת האספלט שכיסתה את הבור נופל חלקית אל הבור לשבריר שניה, מזנק לאויר, ממשיך בתנופה - וניצל בנס.

הצעירה שיתפה בחוויה המטלטלת: "בדיוק בתחילת העליה לדרך השלום, הייתי מרוכזת בנהיגה. אי אפשר להסביר את זה אבל היה בום מטורף אחד כשנפלתי לבור והשני כשהצלחתי להמשיך הלאה", אמרה.

"כמעט התנגשתי בקיר מימין ושברתי את ההגה שמאלה. למזלי הכביש היה ריק שמתי 4 אורות, לא הבנתי מה קורה נעצרתי ויצאתי מהאוטו חשבתי שאולי מישהו נכנס בי ושראיתי את הבולען אמרתי אמאל'ה הייתי אמורה למות. הנהגים צעקו לי לרדת מהכביש", הוסיפה.

"יש לי כאבי גב והאוטו הלך אבל לפחות יצאתי מזה בנס. מאז לא נהגתי על רכב וייקח לי זמן לחזור לזה. נראה לי שעדיף לטוס ולא לנסוע על הכבישים", העריכה הצעירה את הנס הגלוי שנעשה לה.

במהלך הלילה ביצעה חברת נתיבי איילון בדיקות סיסמוגרפיות של מיפוי קרקע על ידי המכון הגיאו-פיסי של ישראל, על מנת לוודא את יציבות הקרקע.

תגיות:כבישנסתל אביבבולען

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה