חדשות בארץ

נתניהו: "צריכים לפמפם בכל מקום – שקד לא עוברת"

בהרמת כוסית עם חברי סיעת הליכוד, קרא להם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו "לפמפם" את המסר לפיו מפלגת הבית היהודי בראשות איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה

נתניהו, בעיגול: שקד (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו, בעיגול: שקד (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חברי סיעת הליכוד התכנסו היום (רביעי) בתל אביב עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, להרמת כוסית חגיגית לקראת ראש השנה.

בדברים שנשא באירוע, תקף נתניהו את שרת הפנים איילת שקד המובילה את רשימת הבית היהודי לכנסת, ואמר לחברי הכנסת של הליכוד: "אתם צריכים לפמפם בכל מקום – איילת לא עוברת".

שקד הגיבה בטוויטר על דבריו של נתניהו: "נתניהו, אתה צריך להבין: בלי. איילת. אין. ממשלה. ימנית".

מוקדם יותר היום התעמתה שקד בטוויטר עם יו"ר מרצ זהבה גלאון, וזאת לאחר שגלאון עקצה אותה על שהתנצלה אמש, בכנס השקת קמפיין הבית היהודי, על הצטרפותה למהלך להקמת ממשלת בנט-לפיד. גלאון הגיבה בקצרה לדברים כשכתבה "אז תתפטרי". שקד, שהבהירה בכנס כי אין בכוונתה להתפטר, הגיבה: "היית מתה לשים את הידיים שלך על משרד הפנים. לא יקרה".

גלאון לא נותרה חייבת וכתבה: "היית מתה לשים ידיים על אחוז החסימה. לא יקרה". על כך השיבה שקד: "מוזר, מעניין למה כל החודש האחרון התחננת למיכאלי שתתאחד איתך".

סקר מנדטים חדש, שנערך על ידי מכון "פאנלס פוליטיקס" עבור ערוץ הכנסת, מעלה כי לו הבחירות היו נערכות היום, גוש הימין-חרדים בהובלת נתניהו היה זוכה ל-60 מנדטים. גוש המפלגות המרכיבות את הקואליציה הנוכחית מקבל בסקר במצטבר 56 מנדטים.

חלוקת המנדטים על פי הסקר: הליכוד – 33. יש עתיד – 24. הציונות הדתית – 12. המחנה הממלכתי – 12. ש"ס – 8. יהדות התורה – 7. ישראל ביתנו – 6. מרצ – 5. העבודה – 5. רע"מ – 4. חד"ש/תעל – 4. מפלגות הבית היהודי ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.

תגיות:איילת שקדבנימין נתניהוסקר מנדטיםבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה