חדשות בארץ

מלחיץ: "פתחתי את החלון - וראיתי את המחבל"

דיירי הבניין שגילו את המחבל ללא רוח חיים בחצר ביתם מספרים על התחושות: "מלחיץ שבן אדם כזה יכול להיכנס בחופשיות לחצר של הבניין ולעשות מה שהוא רוצה"

  • כ"ה אלול התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

המחבל מוסא סרסור, שרצח את שולמית רחל עובדיה הי"ד סמוך לביתה שבחולון, נמצא הבוקר (רביעי) ללא רוח חיים בחצר בניין ברחוב דיזנגוף פינת בר כוכבא בתל אביב. החשד הוא כי הגיע מחולון לתל אביב באוטובוס.

דיירי הבניין נדהמו לראות את גופתו של המחבל בסמוך לחלון ביתם. הילה סלע, אחת הדיירות, סיפרה ל-ynet על התדהמה שאחזה בה כשגילתה את הגופה. "הייתי בשוק. פתחתי את החלון בבוקר - ופתאום ראיתי אותו".

"מלחיץ שבן אדם כזה יכול להיכנס בחופשיות לחצר של הבניין ולעשות מה שהוא רוצה. אנחנו לא מפחדים, אבל אנחנו חיים כאן בלי סורגים ובלי שום דבר, ליד אתר בנייה. אי אפשר לדעת מה יקרה מחר", הוסיפה.

שכן אחר כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "בוקר טוב לכל מי שמצאו אצלו בבניין גופה של מחבל תלויה. אחסוך מכם את ההמשך אבל הוא נמצא ממש פה".

הבוקר הודיעה המשטרה כי המחבל נבדק בעבר ונמצא כתקין. הוא החזיק באישור עבודה בישראל.

לוחמי צה"ל עצרו הלילה בכפר הפלסטיני סרטא בשומרון חמישה בני משפחה של המחבל בחשד למעורבות בפיגוע.

קרובי משפחתו של המחבל אמרו הבוקר: "אנחנו לא מאמינים שהוא רצח, הוא לא יעשה דבר כזה. בתקופה האחרונה היו לו בעיות נפשיות בגלל כל מיני תרופות שהוא קיבל. מוסא אדם ביישן ושקט מאוד, בקושי מדבר אפילו עם בני משפחתו. יש דברים שאנחנו לא מבינים, נמתין לתוצאות החקירה. אנחנו בטוחים שהוא חף מפשע".

תגיות:מחבלהפיגוע בחולון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה