חדשות בארץ

פיגוע ירי בחווארה: מחבלים פתחו באש לעבר נהג יהודי. בנס אין נפגעים

מחבלים ירו לעבר נהג יהודי באזור חווארה. 4 פגיעות של קליעים זוהו בכלי הרכב. בנס הנהג לא נפגע

  • כ"ג אלול התשפ"ב
(צילום: הצלה ללא גבולות יו’’ש, מועצת שומרון)(צילום: הצלה ללא גבולות יו’’ש, מועצת שומרון)
אא

סמוך לשעה 5:15 לפנות בוקר (שני) בוצע פיגוע ירי בחווארה שבשומרון, כשמחבלים ירו לעבר רכב נוסע. נהג הרכב לא עצר אחר הירי והמשיך בנסיעה עד לאריאל. 4 פגיעות של קליעים זוהו בכלי הרכב. בנס הנהג לא נפגע.

מדובר צה"ל נמסר: ''התקבל דיווח על ירי מרכב חולף לעבר רכב ישראלי, בסמוך לכפר חווארה שנמצא בחטיבה המרחבית שומרון. אין נפגעים, נגרם נזק קל לרכב. נמצאו מספר תרמילים, הסריקות נמשכות".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ’, הגיב לפיגוע: "האם הממשלה תתעורר רק כשישפך פה דם? בני גנץ, אתה משחק רולטה רוסית עם חיי הילדים שלנו. ביטחון ושמירה על אזרחי ישראל זו המשימה הראשונה של המדינה. לפיד וגנץ בחרו לחזק את הרשות הפלסטינית והפקירו את אזרחי ישראל. נכשלתם, אנחנו נתקן''.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הוסיף: "האינתיפאדה כבר כאן ובממשלה עוצמים עיניים וטומנים את הראש באדמה כאילו אין טרור שמרים את הראש. רק מאבק עיקש בטרור יביא לרגיעה, במקום הרפיסות של הממשלה שמביאה עוד טרור. בעזרת השם, ננצח בבחירות, נקים ממשלת ימין מלא מלא ונהיה בעלי הבית במדינה".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "הממשלה מחכה לאסון הבא, כדי לפעול ולעקור את תשתית הטרור ברשות הפלסטינית. מזמן לא ראינו כל כך הרבה אירועי ירי סמוך לריכוזים אזרחיים, המשמעות היא החלשות ההרתעה ונשקים בכל מקום. אם מדינת ישראל לא תצא באופן מיידי למבצע חומת מגן 2 ברשות הפלסטינית, אנחנו סופרים ימים לאחור עד האסון הבא".

כזכור, לפני עשרה ימים פתחו מחבלים באש מרכב חולף לעבר מכוניתו של ראש ישיבת תפוח הרב דוד אמיתי. הוא לא נפגע אך כתוצאה מהתנפצות חלון הרכב, התפזרו רסיסים ונוסע שהיה עימו ברכב נפגע באורח קל ופונה לבית חולים. נזק נגרם למכוניתו.

תגיות:פיגוע יריחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה