חדשות בארץ

זה הסוקר שמעריך: "גוש נתניהו יקבל 63 מנדטים"

"נתניהו הרוויח מהפיצול ברשימה הערבית המשותפת", טוען יוסף מקלדה, סוקר החברה הערבית ברשת 13. "כשבל"ד רצה בנפרד היא נוגסת מנדט ויותר מהמשותפת"

  • כ"ג אלול התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יוסף מקלדה, סוקר החברה הערבית של חברת StatNet1, הסביר היום (ראשון) לרדיו 103FM כי הפיצול במפלגה הערבית המשותפת יסייע לגוש נתניהו להגיע ל-63 מנדטים.

"נתניהו הרוויח מהפיצול", אמר מקלדה, "הוא מגיע ל-60-61 מנדטים, והוא יכול להרוויח גם יותר כאשר אחת המפלגות נופלות וזה תסריט אפשרי, הוא יכול להגיע גם ל-62-63 מנדטים".

הסוקר הסביר כי כשבל"ד רצה באופן נפרד היא נוגסת מנדט ויותר מהמשותפת לשעבר, ולוקחת גם קולות מרע"מ. "מספיק שאחוז ההצבעה הכללי יעלה, כך שאחת המפלגות הערביות הגדולות יכולה ליפול. אחוז ההצבעה קפץ בשלושה אחוזים, אם זה יימשך וזה יהיה כמו כדור שלג, זה יכול להתהפך על נתניהו. בגלל זה הימין ונתניהו אמורים לעשות תוכנית על מנת לדכא את אחוז החסימה", הסביר מקלדה.

עוד ציין: "לא כל האנשים מרשים לעצמם לומר שהם מצביעים לבל"ד, אני לא יודע מה הסיבות, אך לקראת הסוף בל"ד מתחזקת. אם המפלגה לא תפתח מיידית בקמפיין, היא יכולה לקרוס בקלות. אני לא חושב שיש הרבה יהודים שיכולים לשים את הפתק של בל"ד".

תגיות:סקריםהחברה הערביתבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה