חדשות בארץ

עופר כסיף: "פלסטינים שיורים בחיילי צה"ל – לא טרוריסטים. הם כמו הפרטיזנים שנלחמו בנאצים"

חבר הכנסת מחד"ש-תע"ל זכה לתגובות זועמות כשטען כי פלסטינים שפוגעים בחיילי צה"ל הם לוחמי גרילה "כמו הפרטיזנים שנלחמו בנאצים". ח"כ איתמר בן גביר: "הנה פרצופו של השמאל המטורלל"

כסיף (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)כסיף (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עופר כסיף מרשימת חד"ש-תע"ל אמר הערב (ראשון), בריאיון לרדיו קול ברמה, כי "פלסטינים שיורים בחיילי צה"ל הם לא טרוריסטים, הם לוחמי גרילה. הם כמו הפרטיזנים שנלחמו בנאצים".

ההתבטאות המקוממת של כסיף זכתה לתגובות זועמות. יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, תקף: "הנה פרצופו של השמאל המטורלל. טרוריסטים הם פרטיזנים, ישראל היא הנאצים, חושך זה אור ועופר כסיף זה מועמד לגיטימי לכנסת. השבוע נגיש בקשת פסילה כנגד תומכי הטרור ונשים סוף להזיה".

יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, אמר: "לא ייתכן שחברי המשותפת התומכים בטרור ישבו בכנסת ישראל. כואב עוד יותר לראות כי לפיד יעשה הכל כדי לשבת על כיסא ראש הממשלה, גם אם זה אומר להישען על תומכי טרור אלו. עם ישראל חייב להבין: זה או מדינה יהודית שיודעת להגן על עצמה מפני אויביה, או מדינת כל אזרחיה שתרחם על אויביה".

חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד כתבה בטוויטר: "אמור לי מי שותפך ואומר לך מי אתה. אלה שותפיכם - מצביעי לפיד. תסתכלו במראה, תסתכלו על הילדים שלכם ותסבירו להם למה אתם מצביעים לדבר הזה".

תגיות:צה"לאיתמר בן גבירעופר כסיףבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה