חדשות בארץ

לפיד: "זוכר את הרגע שאחותי נהרגה בגיל 24"

ראש הממשלה סיפר: "אני זוכר את הרגע שבו אני נכנס הביתה ושני ההורים שלי מחכים לי בכניסה, עומדים ובוכים, ואומרים לי שאחותי נהרגה בתאונת דרכים, בגיל 24"

  • כ"ב אלול התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה יאיר לפיד שיתף הבוקר (ראשון) את שרי הממשלה בכך שאחותו מיכל נהרגה בתאונת דרכים, בהיותה בת 24.

"אני זוכר את הרגע שבו אני נכנס הביתה ושני ההורים שלי מחכים לי בכניסה, עומדים ובוכים, ואומרים לי שאחותי נהרגה בתאונת דרכים, בגיל 24", אמר ראש הממשלה. "כל תאונה שאתם שומעים עליה בתקשורת, מפרקת משפחה. מה שהופך את זה לעוד יותר נורא הוא שהרבה מאוד מהתאונות האלה אפשר למנוע בעבודה נכונה".

את הדברים אמר לפיד לקראת הגשת הצעת החלטה שתשדרג ותחזק את המאבק. "המאבק הזה הוא בנפשנו", אמר וטען כי מדינת ישראל לא עשתה מספיק להיאבק בתאונות הדרכים. "בשנים האחרונות מדינות אחרות הצליחו להוריד בעשרות אחוזים את התאונות הקטלניות כי הן עבדו נכון. עכשיו הממשלה הזו עושה שינוי והולכת לעבוד גם בתחום הזה", הבטיח.

לפיד התייחס לביקורו המדיני בארה"ב: "מחר בלילה אצא לניו יורק כדי לייצג את ישראל בעצרת האו"ם. אקיים שם שורה של פגישות מדיניות, בין השאר עם נשיא טורקיה, טאיפ ארדואן ועם ראשת הממשלה החדשה של בריטניה, ליז טראס".

ראש הממשלה סיים את דבריו: "דבר אחרון, היות ולא נפגש פה לפני ראש השנה, אני רוצה להגיד לכל שרי הממשלה: שתהיה לכולנו שנה טובה. שנמשיך לעבוד קשה למען אזרחי ישראל, שנשמור על שיח מכבד בינינו, ואני מבקש מכם למסור שנה טובה גם לכל בני המשפחה שלכם".

תגיות:יאיר לפידתאונות דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה