חדשות בארץ

היועמ"שית ממליצה: קנס משמעותי ליש עתיד

היועמ"שית הצטרפה לדרישת הליכוד והמליצה על הטלת קנס משמעותי על מפלגת יש עתיד. הסיבה: הפרה חוזרת ונשנית של כללי הבחירות

  • י"ט אלול התשפ"ב
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב־מיארה המליצה לשופט עמית להעניק קנס משמעותי למפלגת יש עתיד - כך דווח הבוקר (חמישי) ב'ידיעות אחרונות'.

על פי הדיווח, היועמ"שית הודיעה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט העליון יצחק עמית, כי היא מצטרפת לדרישת הליכוד להוצאת צווי מניעה נגד מפלגת יש עתיד, ודורשת להפסיק פרסומי בחירות בהם מופיע ראש הממשלה יאיר לפיד יחד עם חיילים, ולהסיר את הפרסומים הקיימים.

עוד ממליצה היועמ"שית להטיל קנס משמעותי על מפלגתו של ראש ממשלת המעבר, כיוון שהמפלגה הפרה פעמים חוזרות ונשנות את כללי הבחירות.

במפלגת הליכוד דרשו להוציא צווי מניעה נגד מפלגת יש עתיד, בטענה כי 5 תמונות שבהן נראה לפיד מצולם עם חיילים וקצינים על רקע מטוסי קרב פורסמו בעמודים הפוליטיים של ראש הממשלה ומפלגת יש עתיד. לדברי הליכוד, מדובר בשימוש פסול בחיילים בתעמולת בחירות.

בתוך כך, היום הוא היום האחרון להגשת הרשימות לבחירות לכנסת ה-25. רשימת יש עתיד דומה ברובה להרכב מהכנסת היוצאת, כששרת האנרגיה אורנה ברביבאי נמצאת במקום השני ואחריה השרים מאיר כהן, קארין אלהרר, מירב כהן, יואל רזבוזוב ואלעזר שטרן. יו"ר הכנסת מיקי לוי נמצא במקום השמיני, ואחריו מירב בן ארי ורם בן ברק, שסוגרים את העשירייה הראשונה.

תגיות:יאיר לפידיש עתידבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה