חדשות בארץ

השיריונים של נתניהו: שיקלי, סילמן וסגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה

מזכירות הליכוד אישרה את החלטתו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לשריין ברשימת הליכוד את חברי הכנסת לשעבר עמיחי שיקלי ועידית סילמן, ואת סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה. נתניהו: "תוספת כוח לנבחרת שלנו"

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הודיע הערב (רביעי) על החלטתו לשריין ברשימת הליכוד לכנסת ה-25 את סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה. יממה לפני סגירת הרשימות לכנסת, אישרה מזכירות הליכוד את חמשת השיריונים של נתניהו, הכוללים בנוסף לסעדה את חברי הכנסת לשעבר עמיחי שיקלי ועידית סילמן, העיתונאית צגה מלקו ועורך הדין יוסי פוקס. גל הירש, ששמו הוזכר כמועמד לשיריון, נותר מחוץ לרשימה. 

שיקלי יוצב במקום ה-14 ברשימה וסילמן תשובץ במקום ה-16. סעדה יקבל את המקום ה-28, מלקו תוצב במקום ה-37 ופוקס במקום ה-43.

נתניהו מסר: "חברות וחברי הליכוד בחרו בפריימריז רשימה מצוינת שתביא לישראל ממשלה יציבה לארבע שנים טובות שבהן נחזיר את הביטחון ואת הגאווה הלאומית, ונוריד את יוקר המחיה".

"היום אני מביא תוספת כוח לנבחרת שלנו: עמיחי שיקלי, עידית סילמן, עו"ד משה סעדה, ד"ר צגה מלקו ועו"ד יוסי פוקס. כולם מוכשרים, כולם ראויים, לכולם יש הישגים מצוינים כל אחד בתחומו. יחד עם כל חברות וחברי הליכוד, אנחנו נביא ארבע שנים יציבות לישראל עם ממשלה לאומית חזקה ויציבה".

מוקדם יותר הערב, התייחס ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט לתקופת כהונתו כראש הממשלה, וטען כי החלטתו להקימה הייתה "ההחלטה הטובה ביותר" שקיבל בחייו.

בנאום שנשא באירוע בלוד, אמר בנט: "לפני שנה ורבע קיבלתי החלטה – להעדיף את המדינה על פני הבייס, קבוצת ההתייחסות הפוליטית המיידית שלי, ולהקים ממשלה בישראל. שילמתי על כך מחיר אישי ומשפחתי כבד. אני מבקש לומר בצורה הכי ברורה: ההחלטה שלי להקים ממשלה בישראל הייתה ההחלטה הטובה ביותר והציונית ביותר שקיבלתי בחיי".

בהמשך עקץ בנט את שרת הפנים איילת שקד, שהביעה בתחילת השבוע חרטה על הקמת הממשלה, ומתח עליה ביקורת: "נדמה לי, ואני אומר זאת בצער, שחלק מאלו שאומרים כעת שזו הייתה טעות, פשוט נמצאים בפוסט טראומה. הם מורתעים, רמוסים וכתושים. אני לא שופט אותם ואני לא כועס. אני ראיתי בעיניי וחוויתי על בשרי את המכונה שמחצה אותם. יום אחרי יום, אחד אחרי השני. את המכבש".

שקד הגיבה על דבריו של בנט: "הממשלה הקודמת הייתה אילוץ שנוצר מחרמות, ולכן התפרקה. הגיע זמן לשים סוף לחרמות. הבית היהודי בראשותי תביא להקמת ממשלת ימין. חזרתי הביתה. חזרתי לימין".

תגיות:נפתלי בנטהליכודאיילת שקדבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה