חרדים

הכירו את ג’וביק: חידוש ענק בעולם התעסוקה החרדי

מחפשים משרה המתאימה לאורח החיים החרדי? מעוניינים לאייש במשרדכם עובד או עובדת מהמגזר החרדי והדתי? הכירו את ג'וביק: אתר משרות מבית אולג'ובס, שצפוי לחולל מהפכה בתחום התעסוקה החרדי | כל הפרטים

  • י"ז אלול התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בשורה ענקית בתחום ההשמה החרדית אתר ג'וביק, מבית 'אולג'ובס', החל לפעול וצפוי לחולל מהפכה בכל הנוגע לאיוש ואיתור משרות בציבור החרדי והדתי.

כידוע, בשנים האחרונות חלו תמורות רבות במשקי הבית החרדיים. אחוז הגברים והנשים שיצאו לשוק העבודה על מנת "לעשות לביתם", גדל באופן ניכר, כאשר מוסדות אקדמיים מדווחים על זינוק משמעותי בקרב החרדים הנרשמים לתארים וללימודי תעודה.

יחד עם שינויי הדפוסים החברתיים במגזר, נוצרה גם כמיהה לאיתור משרות שהולמות את אורח החיים החרדי, שכן לא פעם המרקם החברתי של מקום העבודה, אתגרי הכשרות ומכשולים רבים נוספים מייצרים קשייים לא פשוטים עבור העובד החרדי.

אתר ג'וביק עונה על הצורך הגובר ומציע משרות רבות ומגוונות לחרדים, בשלל קטגוריות שונות, תוך שימת דגש רחב על פרסום מודעות 'דרושים' של עסקים וחברות חרדיים או כאלו המכבדים ומכירים את צרכי העובד והעובדת החרדיים.

בנוסף לכך, בג'וביק מערכת חיפוש וסינון מתקדמת במיוחד עבור העובד והעובדת החרדיים: סינון משרות אם, עבודה בסביבה חרדית, ישיבה נפרדת, ומשרה המתואמת ללומדים/סטודנטים. כמו כן, ניתן לסנן אך ורק עבודות עם בית כנסת במקום וכן משרות ללא ניסיון קודם.

מלבד הנוחות והנגישות, אתר המשרות החדש צפוי להרים את קרנו של העובד החרדי, אשר לא פעם נתקל בקשיי הסתגלות במקום העבודה החדש, בו חש לעתים זר, מנוכר ונטול שייכות. כעת יעניק לו האתר מעין "בית" בעולם המורכב והמאתגר של חיפוש המשרות.

מדובר בבשורה חשובה גם עבור בעלי חברות ועסקים שלא פעם תרים דווקא אחר העובד החרדי והדתי, המתאפיין במוסר עבודה גבוה ובחריצות ומשמעת עצמית אותם רכשו בשנות הלימוד בישיבה ובסמינר. 

רבים במגזר החרדי והדתי כבר החלו להשתמש בשירותי האתר וליהנות ממגוון רב של הצעות בעולם התעסוקה.

לחצו כאן למעבר וגלישה באתר>>

תגיות:עבודההחברה החרדיתג'וביק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה