חדשות בארץ

מטעני צינור, נשק עם מחסנית, ומבוקש שניסה להימלט: 12 מבוקשים נעצרו ביו"ש

כוחות הביטחון עצרו 12 מבוקשים, 4 מהם בלב ג'נין. בביתו של אחד מהם נמצא נשק מסוג "קרלו" עם מחסנית בתוכו, שני מטעני צינור ושני אפודים

  • ט"ז אלול התשפ"ב
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל, שב"כ ומסתערבי משמר הגבול פעלו הלילה (שני) ברחבי יהודה ושומרון, ועצרו 12 מבוקשים בפעילויות טרור. 4 מהם נעצרו בקסבה שבלב ג'נין. אחד מהמבוקשים ניסה להימלט בבריחה דרך הגגות. המסתערבים, שביצעו סגירה על הבית, זיהו אותו וירו ברגלו. הוא נעצר ונתפס על ידי כוחות הביטחון. בביתו נמצא נשק מסוג "קרלו" עם מחסנית בתוכו, שני מטעני צינור ושני אפודים.

כאשר יצאו כוחות הביטחון מהשטח, ירו מחבלים לעברם והשליכו אבנים ובקבוקי תבערה. המסתערבים הגיבו בירי לעבר המחבלים. בחסדי שמים, לא היו נפגעים בקרב כוחותינו.

כלל המבוקשים, יחד עם הממצאים, הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

הכוחות פעלו במקביל גם בכפרים צוריף, סילוואד, א-רם, בית עווא, אל-עידה, ג'ילזון, קלנדיה, אל-עמרי ואבו-דיס. במהלך הפעילות בכפר אבו-דיס הושלכו מטען ואבנים לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

במהלך השבועות האחרונים בוצעו עשרות מעצרים של פעילי טרור בלב מחנות הפליטים. גורמי הביטחון מסרו כי מאז תחילת 2022 סוכלו יותר מ-240 פיגועים משמעותיים במתווה של ירי, התאבדות, מטעני חבלה ואף חטיפה.

תגיות:יהודה ושומרוןטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה