חדשות בארץ

סקר מנדטים חדש, ותפנית במלחמת רוסיה - אוקראינה: סיכום חדשות השבת

ליברמן תוקף את נתניהו, צ'רלס השלישי הוכרז רשמית כמלך בריטניה, גבר הוכש בצפון על ידי נחש ונפצע בינוני

  • י"ד אלול התשפ"ב
אא

סקר מנדטים חדש של מכון מדגם מצביע על כך שלו היו הבחירות מתקיימות היום, מפלגת הליכוד היתה יורדת במנדט אחד ל-32 מנדטים, יש עתיד יורדת ל-23, והמחנה הממלכתי בראשות גנץ נותרת יציבה על 12 מנדטים. הציונות הדתית - 11, ש"ס - 9, יהדות התורה - 7, מרצ - 6, הרשימה המשותפת, העבודה, רע"מ וישראל ביתנו - 5 כל אחת. הרוח הציונית בראשות איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 1.1% בלבד מסך הקולות.

תמונת הגושים: גוש נתניהו עם 59 מנדטים, גוש השמאל - 56 מנדטים, והרשימה המשותפת עם 5 מנדטים.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "יוסי כמיסה הוא לא חשוב, אלא בנימין נתניהו. הוא מבין שמה מפריד בינו לבין השלטון זה אני. האיש בנה מכונת רעל, מכונת ציאניד - והוא מרעיל את כל המערכת הפוליטית ואת כל האווירה הציבורית במדינת ישראל. אתמול ראיתי 10 אלף בוטים מתנפלים על עמוד האינסטגרם שלי. אנחנו מנסים להתחקות אחריהם ולבדוק מי שילם להם, ויוסי כמיסה הוא רק בורג קטן במכונה".

בארמון סנט ג'יימס בלונדון הוכרז באופן רשמי על צ'רלס השלישי כמלך החדש של בריטניה. הלווית המלכה אליזבת השנייה תתקיים ביום שני, 19 בספטמבר.

תפנית במלחמת רוסיה - אוקראינה: צבא אוקראינה השתלט מחדש על שטחים נרחבים במחוז חרקוב, שנכבשו על ידי רוסיה בתחילת המלחמה באוקראינה. במערב מעריכים כי מתקפת הנגד האוקראינית הפתיעה את רוסיה ותפסה אותם לא מוכנים. קייב פרסמה היום תמונות שבהן נראים חייליה מניפים את דגל אוקראינה בקופיאנסק, העיר שבה מתכנסים קווי רכבת המקשרים בין רוסיה למזרח אוקראינה. הדיווחים האחרונים בערוצי הטלגרם הרוסיים, כולל אלו המשויכים לקבוצת וגנר, טוענים כי חיילי הצבא הרוסי נטשו ללא קרב את העיירה סבטובו - כ-60 ק"מ ממזרח לקופיאנסק.

גבר כבן 66 הוכש ע"י נחש ונפצע באורח בינוני. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים זיו בצפת במצב בינוני עם סימני הכשה בכף הרגל וסמפטומים, בהכרה מלאה.

ראש הממשלה יאיר לפיד, יו"ר מרצ זהבה גלאון ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי נפגשו הערב. הפגישה, שנועדה לשכנע את העבודה להתאחד עם מרצ בבחירות הקרובות, הסתיימה ללא תוצאות.

חברות הכנסת נירה שפק וענבר בזק מיש עתיד הודיעו כי לא יתמודדו בבחירות הקרובות לכנסת.

תגיות:סיכום חדשות השבתמלחמת רוסיה אוקראינהבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה