חדשות בארץ

"מאיפה הגיעה השנאה הזו?": עיתונאי חרדי חזר מסליחות והותקף באכזריות על ידי שכנו

אשדוד: עיתונאי חרדי שחזר לביתו לאחר סליחות, הותקף באלימות ובאכזריות על ידי שכנו. "למה אני צריך לפחד לחזור הביתה בשעה מאוחרת, ולראות שמישהו מנסה להתנכל אליי? אנחנו גרים במדינה יהודית", הוא מזדעק, ובצדק

אא

אשדוד: מאיר אוליאל, עיתונאי חרדי ב'ישראל ניוז' שחזר לביתו לאחר סליחות, הותקף באלימות ובאכזריות על ידי שכנו. 

אוליאל, המתגורר ברובע שאינו חרדי, סיפר כי הכל התחיל כשאחד השכנים ראה אותו חונה במקום חנייה של שכן אחר, באישורו, ולמרות זאת החליט להתערב ולעשות 'סדר ציבורי'. "חזרתי הביתה לקראת השעה 01:30, אחרי עבודה ואחרי סליחות בבית הכנסת. החניתי בחנייה של אחד השכנים שמסכים לי לחנות שם, אבל אחד השכנים שזיהה אותי, כי אני גם כתב מקומי ואני גם חרדי, החליט לתקוף אותי. הוא רץ אחריי, נתן לי בעיטות ומכות והתחיל לקלל אותי קללות שאי אפשר לחזור עליהן", משחזר אוליאל בשיחה עם 'כיכר השבת'. 

לדבריו, זו אינה הפעם הראשונה שהוא מותקף. "מדוע אנחנו צריכים לסבול את שנאת החרדים המחליאה הזו? למה אני צריך לפחד לחזור הביתה בשעה מאוחרת, ולראות שמישהו מנסה להתנכל אליי? אנחנו גרים במדינה יהודית. מאיפה הגיעה השנאה הזו? הסברתי לו שמותר לי לחנות פה באישור וזה פשוט לא עניין אותו. הוא התחיל לרוץ אחריי ולקלל את החרדים".

כעת מתכוון אוליאל להגיש תלונה במשטרה - ולא בגלל המכות האכזריות שספג. "אני עושה את זה כדי שאנשים שפחות חזקים ממני לא יפחדו להתלונו או לצאת מהבית בשעות מאוחרות. די לשנאת החרדים", הוא מסכם. 

תגיות:חרדיעיתונאישכניםתקיפהאשדוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה