חדשות בארץ

"הוא הביא לי פטיש לרקה. בנס אני חי": מחבל התנפל על חייל עם פטיש - וחוסל

ניסיון פיגוע בבנימין הסתיים בנס: מחבל התנפל על חייל והיכה אותו עם פטיש בראש. החייל ירה לעבר המחבל וחיסל אותו. על גופתו של המחבל נמצאה סכין

  • י"ב אלול התשפ"ב
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

נס בבנימין: מחבל התנפל הלילה (חמישי) על חייל מגדוד 890 של חטיבת הצנחנים, בעת שירד מפילבוקס באזור הכפר ביתין שבבנימין. המחבל היכה את החייל בראשו באמצעות פטיש. החייל ירה לעבר המחבל וחיסל אותו. על גופתו של המחבל נמצאה סכין.

החייל נפצע בפניו באורח קל, וקיבל טיפול רפואי בידי חובשים צבאיים.

בשיחה שהובאה בחדשות 'כאן' נשמע החייל משחזר את רגעי האימה שעברו עליו: "הוא הביא לי פטיש לרקה, בנס אני חי, היה לו גם סכין בשקית. אם הייתי מתעלף מהפטיש ונדקר, אף אחד לא יודע איפה אני, הייתי בתוך הפילבוקס. איזה לחץ מטורף", סיפר החייל.

מצה"ל נמסר כי "תגובתו המהירה של החייל, שהתעשת תוך כמה שניות לאחר שהותקף בפטיש, מנעה פיגוע חמור שהיה יכול להסתיים במותו".

הודו לה' על הנס הגדול:

(א) מִזְמוֹר לְתוֹדָה: הָרִיעוּ לַיהוָה, כָּל-הָאָרֶץ. (ב) עִבְדוּ אֶת-יְהוָה בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו, בִּרְנָנָה. (ג) דְּעוּ כִּי יְהוָה, הוּא אֱלֹהִים: הוּא-עָשָׂנוּ, ולא (וְלוֹ) אֲנַחְנוּ עַמּוֹ, וְצֹאן מַרְעִיתוֹ. (ד) בֹּאוּ שְׁעָרָיו, בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה; הוֹדוּ-לוֹ, בָּרְכוּ שְׁמוֹ. (ה) כִּי-טוֹב יְהוָה, לְעוֹלָם חַסְדּוֹ; וְעַד-דֹּר וָדֹר, אֱמוּנָתוֹ.

הרב ברוך רוזנבלום - הקב"ה אוהב לתת למי שיודע לומר תודה על כל פרט:

תגיות:מחבלפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה