חדשות בארץ

האם השכולה מבקשת את עזרתכם: "תעזרו לי לעשות צדק"

רבקה צינמן, ששכלה את בנה מתן בן ה-6 לאחר שנהגת פלסטינית נכנסה בעוצמה ברכבה, מבקשת את עזרת הגולשים בהשגת תיעוד שהופץ ברשתות

  • י' אלול התשפ"ב
(צילום: תיעוד מבצעי מד’’א)(צילום: תיעוד מבצעי מד’’א)
אא

רבקה צינמן, אמו של מתן ז"ל בן ה-6 שנהרג בתאונה קשה שנגרמה על ידי נהגת פלסטינית, מבקשת את עזרת הגולשים באיתור סרטון שהסתובב ברשתות החברתיות, ובו תיעוד של הנהגת הפלסטינית משתוללת על הכביש.

בחשבון הפייסבוק שלה כתבה צינמן: "ביום לאחר התאונה שלנו (התאונה הקשה בכביש 60 ליד מעלה לבונה, ומתן שלנו נהרג) שמעתי מכמה אנשים שהיה סרטון שרץ ברשת ורואים בו את הרכב שפגע בנו, לפני הפגיעה. אם ראיתם, או יכולים לעזור לי לאתר את הסרטון, אשמח ממש. להבנתי רואים את הרכב, ג'יפ לבן שחור, נוסע ממש בפראות על כביש 60. ביום רביעי, 27.7 באיזור השעה 17:40.

"תודה מראש, אמן שנצליח להשיג צדק בסיפור הזה", סיימה את דבריה.

תאונת הדרכים התרחשה בכביש 60 ליד צומת מעלה לבונה, כאשר נהגת פלסטינית נסעה בפראות, עקפה קו הפרדה רצוף, ופגעה חזיתית במכונית שבה נסעה משפחת צינמן. התוצאות קטלניות ביותר: מתן בן ה-6 נהרג, חודש לפני שהתחיל כיתה א'. אמו פונתה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם, ומצבה מוגדר קל. אחותו אמונה בת ה-12 נפצעה באורח קשה עם פגיעה רב מערכתית, אחיו בניה בן ה-10 נפצע באורח בינוני, והתינוק נועם כבן חצי שנה נפצע באורח קל.

לאחר התאונה אמרה האם רבקה כי בנה נרצח באופן מכוון על ידי נהגת פלסטינית. "הכביש היה פנוי, והרכב פשוט ראה אותי והאיץ. ניסיתי להתחמק מזה, אבל היא פשוט נכנסה בנו", אמרה. "זה פיגוע טרור ולא תאונת דרכים סתמית. הייתי בהכרה מלאה כל הזמן, וראיתי בדיוק מה קרה. זה היה בכוונה".

"הבן שלי שהיה לידי קיבל פגיעה רצינית בבטן ועובר ניתוח. ברוך ה' התינוק שהיה איתי ברכב לא נפגע בכלל. זה היה יכול להסתיים הרבה יותר גרוע. ועדיין, איבדתי ילד. מתן היה הילד הכי מדהים, הכי מתוק. והוא יהיה חסר כל כך", לשון האם השכולה.

תגיות:מתן צינמןרבקה צינמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה