חדשות בארץ

לאחר הסרטון שטלטל את הרשת: התוקף של החרדי בתל אביב נעצר

המשטרה עצרה גבר בן 26 תושב פרדס חנה, בחשד שתקף בסוף השבוע שעבר את לוי בלוי, והפילו לרצפה באלימות

  • י' אלול התשפ"ב
אא

משטרת ישראל עצרה הבוקר (שלישי) גבר בן 26 מפרדס חנה, בחשד שתקף בסוף השבוע האחרון בחור חרדי בתל אביב.

מהמשטרה נמסר כי החקירה נפתחה ביום ראשון השבוע, עם קבלת תלונה בגין תקיפת אזרח ברחוב אלנבי בתל אביב יומיים קודם לכן. "מהתלונה עולה כי שעה שהאזרח הלך ברחוב, ניגש אליו החשוד ודחף אותו בחוזקה לרצפה. שוטרי תחנת לב תל אביב פתחו מיד בחקירה מאומצת לזיהוי החשוד, ולפני זמן קצר אותר החשוד ונעצר. הוא מובא בשעה זו לחקירה בתחנת המשטרה. החקירה נמשכת", לשון ההודעה.

כזכור, ביום שישי האחרון לוי בלוי, חסיד חב"ד בשנות ה-20 לחייו, הותקף באלימות בעת שצעד עם חבריו בדרך להנחת תפילין כפי שהם עושים מדי שבוע. בתיעוד שהסעיר את הרשתות החברתיות נראה גבר שנכנס בפראות בבחור, מפיל אותו לרצפה, תוך שהוא מנפנף לחבריו וצועק: "חרדים".

צפו בסרטון המזעזע:

 
לאחר שהגיש תלנה במשטרה, סיפר בלוי: "הלכנו להניח תפילין 'במבצעים' במסלול קבוע, יש לנו מסלול של מקורבים קבועים שאנחנו מניחים להם תפילין, והבחור הזה הגיע פתאום והעיף אותי לרצפה וצעק משהו לא ברור ונעלם. נבהלתי והיינו בהלם מוחלט, אחרי דקה או שניים התאוששנו והתחלנו לרוץ אחריו, אבל הוא כבר נעלם".

עוד הוסיף כי ימשיך להגיע עם חבריו גם ביום שישי הקרוב להניח תפילין לאנשים: "אנחנו בחב"ד אוהבים את כולם, ונמשיך להגיע לתל אביב להניח תפילין, אבל אנחנו חושבים שהתקיפה הגיעה בגלל כל ההסתה שיש נגדנו, אנחנו לא בטוחים, אבל אנחנו משערים שהותקפתי בגלל מה שהולך במדינה לפני הבחירות".

תגיות:תקיפהחרדיםתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה