חדשות בארץ

בנט שם סוף לספקולציות: "לא אתמודד בבחירות הקרובות"

לשכתו של בנט פרסמה הודעה רשמית, לפיה ראש הממשלה החליפי לא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות

  • ט' אלול התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

לשכתו של ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט שמה סוף לספקולציות: הבוקר (שני) פרסמה הלשכה הודעה לפיה בנט לא יתמודד בבחירות הקרובות.

"בנט לא שינה את עמדתו ואין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות. אחרי עשור בשדה הפוליטי, במהלכו כיהן כשר כלכלה, חינוך, ביטחון וכראש ממשלה, בכוונתו לצאת לפסק זמן מהחיים הציבוריים", לשון ההודעה.

"השנה של ממשלת בנט הוכיחה שאפשר לנהל מדינה בצורה עניינית, ביחד, תוך שיתוף פעולה ודיאלוג בין מפלגות בעלות עמדות שונות. בנט קורא לכל ראשי המפלגות לגלות אחריות, למתן ולהרגיע את השיח ולא לאפשר למריבות פנימיות לפרק את המדינה שלנו מבפנים", נמסר.

עם זאת, הפרשן הפוליטי עמית סגל מדווח כי לאחר שבנט התפצל לסיעת יחיד בשם יחד, ועדת הכנסת תתבקש לאשר את חזרתו של בנט למפלגתה של איילת שקד. במפלגת הרוח הציונית טוענים שאין הכוונה היא שבנט יתמודד בבחירות הקרובות, אלא מדובר במהלך טכני בעיקרו שנועד להבטיח לרוח הציונית עוד חברי ועדת קלפי.

כזכור, מחקר עומק שפורסם בסוף השבוע הצביע על כך שמפלגה בראשות בנט תעבור בבטחה את אחוז החסימה. לפי הדיווח שהוצג לבנט, מפלגה בה ירוץ תהפוך ל"לשון המאזניים" ותיקח קולות בעיקר מיאיר לפיד ובני גנץ – אך גם מפלח המתלבטים.

תגיות:נפתלי בנטבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה