חדשות בעולם

מסע דקירות המוני בקנדה: 10 הרוגים ו-15 פצועים

טבח קשה בקנדה, שהתרחש ב-13 זירות שונות, הוביל לתוצאות טראגיות: לפחות 10 הרוגים ו-15 פצועים. החשודים נמלטו מהזירה

  • ט' אלול התשפ"ב
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

טבח מחריד בקנדה: לפחות 10 בני אדם נהרגו ו-15 נוספים נפצעו במסע דקירות במחוז ססקצ'ואן, שלפי ההערכות התרחש ב-13 זירות שונות ב-2 קהילות שונות.

החשודים במעשה, דמיאן ומיילס סנדרסון, נמלטו מהמקום ברכב. המשטרה פרסמה את תמונותיהם של השניים ופתחה בחיפושים אחריהם. המשטרה קראה לתושבים לא לאסוף טרמפיסטים, להישאר בבתיהם, לא לצאת למקומות שאינם מאובטחים, ולנקוט אמצעי זהירות.

אירועי הדקירה התרחשו בשתי עיירות: אחת בכפר וולדון והשנייה בקהילה הילידית ג'יימס סמית' קרי. עוד נאמר כי חלק מהקרבנות הותקפו במכווון, בעוד שאחרים הותקפו באופן אחראי.

הדיווח הראשון על הדקירות התקבל בשעה 5:40 בבוקר (לפי שעון מקומי), ומספר שעות לאחר מכן התקבלה התרעה על "אנשים מסוכנים" הנמצאים באזור העיר רג'ינה. במהלך הצהרים פורסמו התראות דומות גם בשאר הערים במחוז וכן במחוזות סמוכים.

מפקדת המשטרה המקומית, רונדה בלקמור, אמרה כי שני החשודים נמלטו ברכב לאחר מסע הדקירות, כשלדבריה "מיקומם וכיוון הנסיעה שלהם אינם ידועים. מה שקרה במחוז שלנו היום זה נוראי. אנחנו עדיין בשלבי החקירה הראשונים, ומנסים למצוא את המניע לאירועים הללו". עוד נאמר כי המשטרה פועלת לקבוע את הקשר בין שני החשודים, והאם יש לשניהם עבר פלילי.

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו מסר לאחר האירוע: "המתקפות היום בססקצ'ואן מחרידות ושוברות לב. מחשבותיי נמצאות עם אלה שאיבדו את אהוביהם, ועם אלה שנפצעו. אנחנו עוקבים מקרוב אחר המצב, וקוראים לכולם לציית להנחיות הרשויות".

 

תגיות:פיגוע דקירהקנדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה