חדשות בארץ

ליברמן השתלח בנתניהו, בליכוד הגיבו: "המסית הלאומי בלחץ"

שר האוצר אביגדור ליברמן השתלח בראש האופוזיציה בנימין נתניהו, והאשים כי הוא עומד מאחורי טענותיו של מקורבו לשעבר יוסי כמיסה. הליכוד: "המסית הלאומי בלחץ. נקווה שלא יציע לאף אחד מאה אלף דולר כדי לחסל את נתניהו"

ליברמן, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ליברמן, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס היום (ראשון) להאשמות שהטיח בו מקורבו לשעבר, יוסי כמיסה, שטען כי ליברמן הציע לו לפני 21 שנה מאה אלף דולר בתמורה לחיסולו של ניצב במשטרה. ליברמן כינה את כמיסה "שקרן פתולוגי", והפנה את האצבע המאשימה לנתניהו: "מדובר בשיטות נתניהו", אמר. "האיש פשוט חלאת המין האנושי שאין לו קווים אדומים".

לדברי ליברמן, "ברור שנתניהו מבין שכל מה שמפריד בינו לבין השלטון זה אביגדור ליברמן. הוא מנסה להשכיח את אותם מכתבי אזהרה שקיבל מוועדת החקירה הממלכתית בנושא מירון. הוא מנסה להשכיח את פתיחת שנת הלימודים. הוא מרכז את כל המאמצים נגד אביגדור ליברמן".

"לא יעזור לו שום דבר, אני אמשיך לעמוד ונדאג שהוא ימשיך לקבל בכל הסקרים 59 מנדטים. זה מה שמכניס אותו להיסטריה, ואני מקווה שבקלפי כל הבלוק הפונדמנטליסטי שלו יקבלו הרבה פחות מ-59".

בתשובה לשאלה האם יהיה מוכן לבצע בדיקת פוליגרף, ענה ליברמן: "במידה ותיפתח חקירה, אני אשמח לעבור בדיקת פוליגרף, אבל אני לא רוצה לעשות שום דבר שיתקבל כשיבוש הליכי חקירה".

בליכוד מסרו בתגובה: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד מאה אלף דולר כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד הגיב בצהריים על המתקפה של ליברמן נגד נתניהו. "ליברמן במצוקה", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "איש של מריצות הזבל וביטויים שכאלה. הרי אם זה היה בא מהצד שלנו, הייתה מיד קמה זעקה גדולה בכל המחנה שלו".

"אבל אני שם את זה בצד", המשיך קיש. "שר אוצר כושל, שבתקופה שלו המחירים ויוקר המחיה הגיעו לשיא של כל הזמנים. גם באירוע בין רוסיה ואוקראינה, הוא תמך בפוטין בצורה מובהקת ועורר הרבה מאוד כעסים. הוא במצב קשה. הוא מחפש תמיכה, ומדבר בשפה שבאמת אין טעם אפילו לחזור על הדברים האלה. והוא גם ניצב מול אירוע מפוקפק מעברו, אז המצב שלו קשה".

תגיות:אביגדור ליברמןיוסי כמיסהיואב קישהליכודבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה