חדשות בארץ

האופוזיציה נגד גנץ: "שר הביטחון הכושל מפקיר את ביטחון אזרחי ישראל"

בעקבות פיגוע הירי לעבר האוטובוס בבקעת הירדן, באופוזיציה תוקפים את הממשלה ואת שר הביטחון. גנץ: "נמשיך ונגביר את הפעילות הממוקדת מול הטרור באיו"ש"

גנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 14:10)

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות פיגוע הירי לעבר האוטובוס בבקעת הירדן שהתרחש בצהריים (ראשון). בצה"ל עדכנו, כי לוחם צה"ל נפצע בפיגוע באורח קשה. שישה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל, חמישה מתוכם חיילים.

שר הביטחון בני גנץ מסר: "מאחל רפואה שלמה לפצועים בפיגוע בבקעת הירדן. כוחות הביטחון פתחו מיידית במרדף ושמו ידיהם על החשודים בפיגוע בפעילות מהירה ומקצועית. נמשיך ונגביר את הפעילות הממוקדת מול הטרור באיו"ש".

באופוזיציה הגיבו על הפיגוע במתקפה על הממשלה ועל גנץ. יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר: "אי אפשר להמשיך במציאות הזאת. כמות פיגועי האבנים, בקבוקי התבערה והירי ביהודה ושומרון מזנקת. לא מדובר בסטטיסטיקה, מדובר בחיי אדם".

"תפקידה הראשון של ממשלה, כל ממשלה, הוא להעניק ביטחון לאזרחיה, וממשלת ישראל בהובלת שר הביטחון הכושל גנץ בתת-תפקוד שמפקיר את ביטחון אזרחי ישראל", הוסיף סמוטריץ'. "אני שולח חיזוק לכוחות הביטחון ורפואה שלמה ומהירה לפצועים, ומתחייב בממשלה הבאה לשים את ביטחון אזרחי ישראל בראש סדר העדיפויות, מול איראן ושלוחותיה ומול הטרור המתגבר ביהודה ושומרון".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, תקף: "שוב פיגוע רצחני של מחבלים בתמיכתו של אבו מאזן, ידידו הטוב ביותר של שר הביטחון גנץ. נגד הטרור צריכה להיות מערכה ללא פשרות. שוב מוכח שכאשר לא כותשים ביד קשה את הטרור, הוא מכה בחזרה. בתוך כך, מתפלל ומאחל רפואה שלמה לפצועים והנפגעים".

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, אמר: "שוב ושוב אנו עדים לכך שאם לא מחסלים את הטרור, הוא יכה בנו שוב ושוב. מי שמכיל פיגועי אבנים, מקבל פיגועי ירי. רק ממשלה יהודית-לאומית שתקום, תחסל את הטרור".

תגיות:בני גנץבקעת הירדןפיגועאיתמר בן גבירבצלאל סמוטריץ'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה