חדשות בארץ

"כידון לתוך הפרצוף": פוסט זועם של אם שבתה בת ה-5 נפגעה מאופניים חשמליים

"ילדה בת 5 נפגעה מאופניים חשמליים בטיילת בתל אביב. מטר ועשרים של דבש טהור, כידון ממונע לפנים": אמה של הילדה שנפגעה מאופניים חשמליים בפוסט זועם במיוחד

  • ח' אלול התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ילדה בת ה-5 נדרסה על ידי רוכב אופניים חשמליים בטיילת בתל אביב. הכידון התנגש בפניה, והיא עפה 2 מטר באוויר. הילדה הובהלה לבית החולים 'דנה' לילדים, ושם התגלו הניסים והנזקים. בעקבות המכה נשברו לילדה 4 שינים חלביות, שנעקרו בהרדמה מלאה, והיא ספגה חבלות, שטפי דם ושפשופים.

אמה, אלה בורוביץ-וולף, פרסמה הבוקר (ראשון) את הפוסט הבא: "זה כאילו יש איזה טיימר, ספירה לאחור שיש להורה במדינה הזאת עד שהוא מקבל טלפון שהילד שלו נפגע בתאונה עם כלי ממונע. אצלנו זה קרה אתמול, אבל באיכילוב מספרים שזה כל כך עניין שבשגרה שהטיימר עובד כל הזמן, גם אם אתם לא ידעתם. אני לצערי לא הופתעתי.

"אתה יכול בתור הורה, לקחת את הילדים לאזור שאסורה אליו כניסת כלי רכב ממונעים, אתה יכול ללמד אותם ולתרגל איתם לא לזוז מטר בלי להסתכל ימינה ושמאלה, גם כשהם בכלל לא בכביש. ולהיות לידם כל הזמן פיזית ממש, ועדיין יגיעו שלושה נערים בטיסה וירימו לך את הילדה שצועדת בזהירות עם כוס מיץ לכיוון אבא שלה שני מטר באוויר. כי אין להם ברקסים", זעמה בורוביץ-וולף.

"הילדה שלי ראתה את האופניים האלה מגיעים אליה, עצרה, ניסתה לברוח מהם, ועדיין הנער הזה נכנס בה עם הכידון שלו לתוך הפנים. היא עוד לא בת 5", כאבה האם. "מטר ועשרים של דבש טהור. כידון ממונע לפנים. לאופניים היו מחוברים גם שני רמקולים ענקיים כדי שאתם יודעים, לא יהיה משעמם כשאתה נוסע על חשמלי בלי ברקסים בנמל באזור שמיועד להולכי רגל. חשוב המוסיקה", הוסיפה האם בציניות כאובה.

"בכל אופן הילדה הפרטית שלי, שאבא שלה היה חצי מטר ממנה, והטיס אותה לאיכילוב בעזרת משפחה אחרת של מלאכים שהיו שם, יצאה בנס", תיארה בורוביץ-וולף את הניסים. "נשברו לה רק השיניים ולא הלסת. תפרו לה רק חתכים בחך ולא חתכים חיצוניים, והיא מלאה מכות יבשות, שטפי דם ושפשופים. לא חבלות פנימיות. לא פגיעות בלתי הפיכות. אני לא צינית עכשיו, כל זה באמת נס. יכל להיות כל כך הרבה יותר גרוע.

"אנחנו נתאושש ונהיה בסדר, אבל מה עם הפעם הבאה? עם הטיימר? עם הילדה הבאה? אולי היא שלכם?", סיימה האם את דבריה הנוקבים.

תגיות:תל אביבאופניים חשמליים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה