חדשות בארץ

תאונה מחרידה בשומרון | עודד הגר ז"ל בן ה-18 נהרג ושני חבריו נפצעו קשה מהתנגשות כבאית ורכב פרטי

בתאונה קשה שהתרחשה בין כבאית לרכב פרטי: חייל צה"ל עודד הגר בן 18, תושב הישוב יקיר, נהרג ושני חבריו נפצעו באורח קשה ונשקפת סכנה לחייהם

  • ח' אלול התשפ"ב
(צילום: מד"א)(צילום: מד"א)
אא

(עודכן: 10:50)

ההרוג בתאונה הקטלנית הלילה (ראשון) בשומרון הוא חייל צה"ל עודד הגר ז"ל בן 18, תושב הישוב יקיר. בתאונה נפצעו באורח קשה 2 חבריו ליישוב. רופאי בית החולים בילינסון נאבקים על חייהם.

התנגשות הקטלנית התרחשה בין כבאית לרכב פרטי, בכביש 505 בצומת גיתי אבישר שבשומרון. צוותי מד"א בסיוע כוח רפואי של צה"ל, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון שלושה נפגעים. לפי החשד, רכב כיבוי שהיה בדרכו לשריפה חצה את הצומת באור אדום, והתנגש ברכב בו נסעו שלושה צעירים משני יישובים ישראלים סמוכים. תוצאות התאונה טראגיות.

ראש המועצה יוסי דגן ספד לעודד ז"ל, בנם של אחת המשפחות הוותיקות ביקיר. "הלב נחמץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסך הכל רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס, ולא ישוב עוד. עודד היה ספורטאי מצטיין, זכה בתואר מלך השערים קיבל גביעים ומדליות זהב. פגשתי אותו במשחק הגמר של ליגות השומרון, כשזכה בגביע, חיבקתי אותו, הוא היה מלא באור מלא בחיות, קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו.

''זהו הפסד גדול לשומרון ולספורט בשומרון'', הוסיף דגן. ''אנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב ברגעים הקשים הללו, הצוותים המקצועיים של הישוב והמועצה ימשיכו לפעול בכל המעגלים בכדי לסייע למשפחה וסביבתה הקרובה ברגעים אלו".

מוקדם יותר הבוקר קרא דגן להתפלל לשלום הפצועים: ''אני קורא לציבור כולו ומבקש, להתפלל לרפואתם של הפצועים, הנמצאים במצב קשה, חלקם נאבקים על חייהם. אנחנו נהיה כאן עם משפחות הנפגעים, נסייע ככל האפשר ונמשיך לנסוע פה בשומרון בע"ה בבטחה כמו בכל מקום אחר במדינת ישראל", אמר.

 

אנא התפללו לרפואת הפצועים.

תגיות:תאונת דרכיםשומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה