חדשות בארץ

לא יאומן: זו המפלגה בה תומך יהונתן פולארד

יהונתן פולארד קורא להצביע לאיילת שקד. חבר הכנסת שמחה רוטמן: "פעם הייתי מוכן לשכב על הכביש בשבילה". חברת הכנסת לשעבר אוסנת מארק: "היא האדריכלית והמתחזקת של המפלגה הרעה שהוקמה. אסור להצביע לה"

  • ג' אלול התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יהונתן פולארד הפתיע הבוקר (שלישי) כשקרא להצביע למפלגת הרוח הציונית של איילת שקד. "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה", פתח את דבריו. "אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל.

"בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - והבן אדם הזה זו איילת שקד.

פולארד הסביר כי לדעתו שקד התחרטה על כך ששיתפה פעולה עם ממשלת בנט-רע"מ: "כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן", לשון פולארד.

"אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית. כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בינינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בינינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן", הוסיף. "אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".

מדובר בהתבטאות נדירה של פולארד, שמאז עלייתו לארץ נמנע מלהתבטא בנושאים פוליטיים.

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב מיידית: "זה כמו לצאת שוב למשימת ריגול בשליחות מי שבגד בך", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "מי שבגד בך והפקיר אותך יבגוד בך ויפקיר אותך שוב. ומי שרימה אותך ירמה אותך שוב. אין חדש תחת השמש". קרעי ספג ביקורת על כך שפגע בפולארד, ומחק את הציוץ.

ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית הגיב אף הוא: "אני לא כועס על פולארד שמאמין שוב באיילת שקד, כי גם אני פעם האמנתי בה. כי גם אני פעם נשכבתי על הגדר למענה, והייתי מוכן להשקיע שעות, ימים, שבועות וחודשים רבים למען הצלחתה הפוליטית והציבורית. אם היא גילתה חולשה ברגעים הקריטיים ביותר לתולדות מדינת ישראל ונפלה דווקא בנושאים שהיו בליבת העשייה שלה והאידיאולוגיה שהייתה לה, היא פשוט לא מתאימה לתפקיד".

חברת הכנסת לשעבר אסנת מארק מהליכוד אמרה הבוקר: "אסור להאמין לאשליות כמו המפלגה של איילת שקד. אסור לשכוח שהאדריכלית של הממשלה הזו היתה איילת שקד והיא תיחזקה את הממשלה לאורך כל השנה. לכן, מי שחושב שאיילת שקד תלך עם נתניהו, צריך להבין שמדובר בשקר".

תגיות:איילת שקדיהונתן פולארדבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה