עלון הידברות

העלונים היו ברכב בזמן התאונה: אלומה תורג’מן מפיצה את עלון הידברות

היא לא מפרסמת את ההפצה, אבל כשמישהו רוצה עלון - היא תמיד שם כדי לתת אותו. שותפות פעילה בזיכוי הרבים

אא

אלומה תורג'מן, 31, קריית שמונה

כמה זמן אני מפיצה את עלון הידברות: כמעט חצי שנה.

למה התחלתי להפיץ ולזכות את הרבים: אני קוראת את העלון תקופה ארוכה. לפני כחצי שנה, כשקראתי בעלון, היתה כתבה על מי שעושה זיכוי הרבים, שרואה ישועות. רציתי גם כן להיות שותפה לזיכוי הרבים, וככה התחלתי להפיץ.

מקומות הפצה: אני מפיצה בעיר שלי, קריית שמונה – בשיעורי תורה שאני הולכת אליהם פעם בשבוע, בימי רביעי, בבתי כנסת, ואני גם מעבירה את העלון לחברות שלי, שלא מצליחות להגיע לאזורים שמפיצים בהם.

סיפור מעניין שקרה לי בעקבות ההפצה: אני מפיצה יחסית מעט זמן, אז לא היו לי הרבה סיפורים. אבל לפני חודש ומשהו עברתי תאונה. הרכב הלך טוטאל לוס, ולי לא קרה שום דבר -רק קצת מכות יבשות. יש לי כאבים ואני מטופלת בפיזיותרפיה, אבל זה כלום ביחס למה שהיה יכול לקרות, חלילה, לפי מה שקרה לרכב... העלונים היו אצלי ברכב בזמן התאונה, ואני בטוחה שהיה לזיכוי הרבים איזה חלק בזה שיצאתי מהתאונה בשלום.

התגובות שאני מקבלת: כולם אומרים תודה. כשרק התחלתי להפיץ, ביקשו ממני להביא את העלונים לשיעור התורה שאני הולכת אליו. אחר כך אנשים ראו אותי שם עם העלון והתחילו לשאול אותי מאיפה יש לי. אני משתדלת לא לפרסם את העובדה שאני מפיצה, אני לא רוצה להתרברב או לעשות מזה עניין, אבל כשיש מישהו שרוצה עלון – אני דואגת לתת לו. אלה שמקבלים אומרים לי תודה על זיכוי הרבים הזה, ובעיקר מתלהבות מזה נשים שלא מצליחות להשיג את העלון במקומות אחרים, ושמחות לקבל אותו ממני.

רשמו ביומן – יום א' כ"ב אלול 18.09.22 AMARE אירועים. מפיצים ותיקים וחדשים ייהנו מערב שכולו למענם, וישתתפו בהגרלת הענק. בואו וזכו גם אתם להגדיל תורה ולהאדירה התקשרו 073-222-1388 או לחצו כאן.

תגיות:עלון שבתעלון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה