עלון הידברות

קיבלה על עצמה הנהגות טובות בזכות העלון: זיוה מרציאנו מפיצה את עלון הידברות

בחנות פיצוחים, בעמדות הנחת תפילין ואפילו בחנות לוטו - זיוה מרציאנו דואגת שהעלון יגיע לכל מי שרוצה אותו

אא

זיוה רות מרציאנו, 49, אשדוד

כמה זמן אני מפיצה את עלון הידברות: חצי שנה בערך, התחלתי בסביבות פורים.

למה התחלתי להפיץ ולזכות את הרבים: קודם כל, אין לי מאיפה להשיג את העלון בזמן האחרון, כבר הרבה זמן שאין מי שיביא לי מבית הכנסת. חוץ מזה, אני מחלקת פה למשפחה, לקרובים, ובעצם לכל מי שרוצה את העלון ולא יכל להשיג אותו. חוץ מזה, זה משהו בשביל הנשמה – אני עושה הרבה דברים בהתנדבות, וההפצה היא פשוט עוד משהו שאני יכולה לעשות בשביל אחרים.

מקומות הפצה: לפעמים בבתי כנסת, אבל בעיקר בחנות "גרעיני עפולה" באזור שלי, בדוכן של הנחת תפילין באזור וגם בחנות טוטו-לוטו. חוץ מזה אני מחלקת לחברות ולשכנות, ואנשים בסביבה גם יודעים שאפשר להשיג אצלי את העלון עד יום חמישי. ב"ה, הכמות לא מספיקה, ובעז"ה כשאוכל להרשות לעצמי – אגדיל את הכמות.

סיפור מעניין שקרה לי בעקבות ההפצה: אנשים שלא תיארתי לעצמי בחיים שקוראים את העלון - ביקשו ממני אותו, אפילו כאלה שנראים ממש רחוקים, ולא מוותרים עליו כל שבת. אנשים שהגיעו למקום שאני מפיצה בו, ניגשו וביקשו ממני לשים במקומות אחרים.

התגובות שאני מקבלת: אנשים מברכים אותי כשאני מגיעה. יש מישהו שבכל שבוע כשאני נותנת לו עלון – הוא מברך אותי בכל הברכות במשך חמש דקות... לפעמים אנשים רואים אותי בדרך, וכבר אז מבקשים ממני. אני נכנסת לחנות – וכמעט לוקחים לי את העלון מהידיים, הכמות לא מספיקה.

ועוד דבר לסיום: העלון מחדש לי באופן אישי כל מיני הלכות שלא הכרתי לפני כן, במיוחד לפני חגים. לקחתי על עצמי גם הנהגות טובות בזכות העלון, ובכלל – בכל שבת אני קמה בבוקר, יושבת עם הבת שלי, ואנחנו קוראות את העלון מהתחלה ועד הסוף.

תגיות:עלון שבתעלון הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה