חדשות בארץ

לאחר שתקף את ממשל ביידן: ראש המוסד ימריא לוושינגטון ויתדרך נגד הסכם הגרעין

ראש המוסד דדי ברנע יציג בפני ועדת השירותים החשאיים של הסנאט האמריקני את עמדת מערכת הביטחון בנושא ההסכם המתגבש עם איראן. ראש הממשלה לפיד: "הנחיתי את צה"ל והמוסד להתכונן לכל תרחיש"

  • א' אלול התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

ראש המוסד דדי ברנע ימריא בשבוע הבא לארצות הברית, כדי להציג את עמדתה של מערכת הביטחון בנושא הסכם הגרעין החדש המתגבש מול איראן - כך דווח היום (ראשון) ב-ynet. במהלך ביקורו יופיע ברנע בפני ועדת השירותים החשאיים של הסנאט האמריקני. לדברי גורם מדיני בכיר, נסיעתו של ראש המוסד נקבעה מראש עוד לפני התדרוכים האחרונים שהעביר בנושא.

כזכור, בסוף השבוע קיים ברנע סדרת תדרוכים במהלכם תקף את התנהלותו של ממשל ביידן בסוגיית הגרעין האיראני, ואמר כי ארצות הברית חותמת על מסמך שהוא בגדר "שקר גמור".

בתדרוך לכתבים מדיניים, אמר היום ראש הממשלה יאיר לפיד כי "ההסכם הזה הוא הסכם לא טוב. הוא היה לא טוב כבר כשהוא נחתם ב-2015. היום הסכנות שגלומות בו גדולות עוד יותר. הוא קרוב יותר לתאריך הסיום שלו, ואיראן נמצאת במקום אחר מבחינה טכנולוגית".

לפיד ציין, כי רק "איום צבאי אמין" יגרום לאיראן לחתום על הסכם ארוך ונוקשה יותר (Longer and Stronger), כפי שהאמריקנים עצמם דרשו בעבר: "צה"ל והמוסד קיבלו מאיתנו הנחיה להכין את עצמם לכל תרחיש. נהיה מוכנים לפעול כדי לשמור על ביטחון ישראל. האמריקנים מבינים את זה, העולם מבין את זה, גם החברה הישראלית צריכה לדעת את זה".

תגיות:איראןיאיר לפידהסכם הגרעיןהמוסדארה"בדדי ברנע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה