חדשות בארץ

האיחוד בימין: מדוע לא פורסמה תמונה משותפת של סמוטריץ’ ובן גביר לאחר חתימת ההסכם?

למרות חתימתם של מנהיגי הציונות הדתית ועוצמה יהודית על הסכם לריצה משותפת, לא יצאה תמונה משותפת שלהם. יועצו של בן גביר: "שניהם לא היו באותו הזמן, התזמון היה שונה"

  • א' אלול התשפ"ב
בן גביר וסמוטריץ’, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בן גביר וסמוטריץ’, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

היועץ האסטרטגי של מפלגת עוצמה יהודית, נבו כהן, הסביר היום (ראשון) מדוע לא יצאה תמונה משותפת של יו"ר המפלגה, איתמר בן גביר, עם יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', לאחר ההודעה שלשום על ההסכם לריצה משותפת לכנסת של שתי המפלגות.

בריאיון לרדיו FM103 סיפר כהן כי לא ניתן היה לצלם את השניים, משום שבפגישה עם נתניהו "שניהם לא היו באותו הזמן. לא משום ששניהם לא רוצים לשבת ביחד, כי תזמון ההגעה שלהם היה שונה. מה שחשוב זה שיש חתימה וריצה משותפת, ושיהיה ניצחון".

כהן הוסיף כי "חשוב לזכור שהייתה שנה של ממשלה גרועה, שבה החלה נסיקה מאוד רצינית ורחבה של תופעת בן גביר בציבור הישראלי וכמיהה אדירה לשינוי. נתניהו ראה את הסקרים ימים ספורים לפני החתימה".

על פי הדיווח בישראל היום, הפגישות שקיים נתניהו בנפרד עם סמוטריץ' ובן גביר נערכו בבית שכנו בקיסריה. בסיום הפגישות חתמו השניים על הסכם לריצה משותפת בין המפלגות. על פי ההסכם, סמוטריץ' יעמוד בראש הרשימה ובן גביר יוצב במקום השני. במקום השלישי, הרביעי, השישי והשמיני יוצבו מועמדי הציונות הדתית, שנבחרו בשבוע שעבר בפריימריז. אנשי עוצמה יהודית ישובצו במקומות החמישי, השביעי, התשיעי והעשירי.

תגיות:איתמר בן גבירבצלאל סמוטריץ'בנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה