חדשות בארץ

"מילימטר אחד ימינה או שמאלה בצוואר, והסיפור היה נגמר רע מאוד": הנס הגדול של פצוע הפיגוע בעיר העתיקה

החתן ברוך גלוק נפצע באורח בינוני בפיגוע הירי בעיר העתיקה, וספג פגיעות ירי בצווארו ובידו. הבוקר שוחרר מבית החולים ויטוס להמשך החלמה בניו יורק

  • א' אלול התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

החתן ברוך גלוק בן ה-20, שנפצע לפני שבועיים בפיגוע הירי בעיר העתיקה, שוחרר הבוקר (ראשון) מבית החולים, ויטוס לבית חולים בניו יורק להמשך תהליך ההחלמה.

גלוק הוא תושב ברוקלין שהגיע לביקור בישראל עם משפחתו, ונקלע לפיגוע הירי שהתרחש במוצאי שבת, כאשר מחבל ירה לעבר אוטובוס קו 3 שהיה עמוס באנשים, ולאחר מכן ירה לעבר משפחת גלוק, שהיתה ביציאה מאירוע משפחחתי בקבר דוד. אביו של ברוך נפצע באורח קשה, וברוך, שחתונתו עוד חודשיים, נפצע באורח בינוני עם פגיעות ירי בצווארו ובידו.

ראש יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, ד"ר מיקלוש באלה, מסר: "הפגיעה של ברוך בצוואר שילבה פגיעה וסקולרית יחד עם פגיעות עצם, חוליות ועצבים, ובנוסף פגיעת יד שהייתה עלולה להשפיע עליו בטווח הרחוק. מילימטר אחד ימינה או שמאלה בצוואר, והסיפור היה נגמר אחרת לגמרי. הוא טופל על ידי צוות גדול בהדסה שטיפל בו במסירות ובהצלחה ושוחרר להמשך טיפול בארצו כשהוא יציב וחזק יותר".

גיטי, אמו של ברוך, שהיתה לידו בעת הפיגוע ולא נפגעה כלל, ביקשה להודות לצוות בית החולים: "הטיפול כאן בהדסה היה מעל ומעבר ואני מודה לצוות הרפואי כולו. האמבולנס לוקח אותנו לשדה התעופה, שם יפגוש את אביו שנפגע אף הוא, ושניהם יאושפזו יחד בבית חולים בניו יורק להמשך תהליך ההחלמה. יש לנו ארוע משמח להתכונן אליו - החתונה של ברוך בעוד פחות מחודשיים ואני יודעת שהטיפול כאן בהדסה הוא הבסיס לריפוי המלא שלו בעזרת השם".

תגיות:פצועירושליםעיר העתיקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה