חדשות בארץ

ארגון הטרור הפלסטיני בירך את גלאון: "ריגשת את כולנו. ברכותינו לניצחונכם"

מוחמד אל-מדני, בכיר בתנועת הארגון לשחרור פלסטין וחבר בארגון הטרור פת"ח, בירך את זהבה גלאון על ניצחונה לראשות מפלגת מרצ: "ריגשת את כולנו בנאומך. ברכותינו"

  • כ"ח אב התשפ"ב
(צילומים: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילומים: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

מוחמד אל מדני, בכיר באש"ף וחבר ארגון הטרור פת"ח, שיגר אמש (רביעי) מכתב ברכה לזהבה גלאון, שנבחרה לראשות מפלגת מרצ. בברכה ששיגר בעברית, ופורסמה בחדשות 12, כתב אל מדני: "לכבוד החברה היקרה גברת זהבה גלאון, יו"ר מפלגת מרצ, ולכל החברים הח"כים היקרים וחברי המפלגה. בשמי ובשם ההנהגה הפלסטינית אני שולח לך/לכם את ברכותינו לניצחונכם בבחירות המקדימות".

הבכיר הפלסטיני הוסיף: "אין ספק שתעצבי את הקווים הבסיסיים של מפלגתך ותקימי אותה לתחייה בסיוע ועזרת חבריך במפלגה. ריגשת את כולנו בנאום הניצחון באומרך: 'המאבק לשוויון בין יהודים וערבים חי וקיים, והמאבק לסיום הכיבוש ולמען השלום חי וקיים', דבר שמעיד על הקווים המנחים הרציניים והאמיצים במצע מפלגת מרצ. ישר כוח ובהצלחה".

כאמור, בפריימריז של מפלגת מרצ ניצחה גלאון ונבחרה ברוב של 60% לראשות המפלגה. ח"כ מוסי הוצב במקום השני, מיכל רוזין במקום השלישי, עלי סלאלחה במקום הרביעי, ויאיר גולן - ששאף לזכות בראשות המפלגה, נזרק למקום החמישי והספק ריאלי. גבי לסקי קיבלה את המקום השישי. יו"ר המפלגה היוצא, שר הבריאות ניצן הורוביץ, ספג מפלה קשה והגיע רק למקום השביעי הלא ריאלי.

תגיות:פלסטיניםזהבה גלאוןמרצפת"ח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה