חדשות בארץ

המחטף של מיכאלי: מקדמת את הפעלת הרכבת הקלה בגוש דן בשבתות

ברקע קמפיין הבחירות, ועל אף שמדובר בממשלת מעבר, שרת התחבורה מירב מיכאלי הנחתה להפעיל את הרכבת הקלה בגוש דן. ש"ס: "השרה מנסה לטשטש את הכישלון המחפיר של הקדנציה שלה בכל התחומים. חרפה"

  • כ"ז אב התשפ"ב
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי, הנחתה את יו"ר חברת נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים), עו"ד מיה ליקוורניק, להגיש למשרד התחבורה תוכנית להפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה בשבתות ומועדי ישראל באופן קבוע, החל מפתיחת הקו בחודש נובמבר הקרוב.

לדברי מיכאלי, במידה וקו הרכבת לא יעבוד בסופי השבוע, הציבור שאינו מחזיק ברכב פרטי ייפגע מכך בצורה משמעותית. היא ציינה, כי בתהליך בניית הרכבת הושקעו עשרות מיליארדי שקלים, ולכן קיימת חשיבות גדולה ב"מיצוי מלא של עבודת הרכבת שבעה ימים בשבוע לטובת הציבור".

שרת התחבורה הוסיפה כי "פעילות הרכבת צפויה להביא להפחתת יוקר המחיה של הציבור הנע בגוש דן, לחיזוק תפקוד המשק, להפחתת הזיהום והשימוש ברכב הפרטי, ומעבר לכלי תחבורה חשמלי ונקי יותר. אני קוראת לראש הממשלה לא לבזבז את חלון ההזדמנויות ההיסטורי שנפתח לנו, ולהצטרף אליי במהלך לשינוי פני התחבורה הציבורית בישראל".

מתנועת ש"ס נמסר בתגובה לצעד של מיכאלי, כי "השרה מנסה לטשטש את הכישלון המחפיר של הקדנציה שלה בכל התחומים, באמצעות קמפיין בחירות ציני על חשבונה של השבת היקרה והצביון היהודי של המדינה. חרפה".

שר התחבורה לשעבר ויו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב: "שרת תחבורה כושלת החליטה לרמוס את השבת במדינת ישראל ולפגוע בזהות היהודית של המדינה כחלק מקמפיין הבחירות שלה. הבחירות הקרובות הן על האם מדינת ישראל תישאר מדינה יהודית ודמוקרטית, או חלילה תהפוך למדינת כל אזרחיה שמובלת על ידי השמאל הפרוגרסיבי יחד עם תומכי הטרור. לא ניתן להם".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד פנה ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, בדרישה לעצור את כוונתה של מיכאלי לקדם את הפעלת הרכבת הקלה בשבתות ובמועדים: "אני קורא לך לעצור לאלתר את הצעד הברוטלי, הלא חוקי, המושחת והאנטי יהודי של השרה מירב מיכאלי. אין לגברת הזו שום מנדט ציבורי לרמוס את יסודות המדינה היהודית ואת קדושת השבת. הגיע הזמן שגבירתי, עם כל הכבוד, תתעורר מתרדמת 'ממשלת החלומות', ותתפקד כמי שאמורה לשמור על טוהר הבחירות, על ההגינות ועל שלטון החוק במדינתו של העם היהודי".

תגיות:תחבורה ציבוריתהרכבת הקלהשבתמירב מיכאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה