חדשות בארץ

הוריו של מוישי קליינרמן: "ייחלנו להרחבת החיפושים. מחכים ומצפים לבשורות טובות"

הוריו של הנער הנעדר מוישי קליינרמן עודכנו כי החל מבצע חיפושים משותף למשטרה, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל ויכ"ל: "ייחלנו לשילוב הכוחות הזה"

  • כ"ו אב התשפ"ב
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

הוריו של הנער הנעדר מוישי קליינרמן הגיבו היום (שלישי) על הרחבת החיפושים אחר בנם. הודעה מטעמם בנושא נמסרה בעקבות פגישה שקיימו אתמול עם מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עוזי לוי, במלאת 150 יום להיעלמותו של מוישי: "קיבלנו אישור כי אכן השבוע החל מבצע חיפושים משותף למשטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל, יכ"ל (יחידת הכלבנים) וגורמים מקצועיים נוספים. ייחלנו לשילוב הכוחות הזה שבועות רבים ואנו מאושרים שאכן הוא יצא לפועל".

בפגישה, שארכה למעלה משעה וחצי, עדכן מפקד מחוז ש"י את המשפחה על הפעולות שהתבצעו עד כה ועל כיווני החקירה השונים שעומדים על הפרק. הוא הבטיח שישקיע את כל המאמצים הנדרשים באיתורו של יקירם: "לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י בראשותי יבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות ואנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש".

בהודעתה הודתה המשפחה לכל הכוחות והגורמים המטפלים בנושא, וציינו כי הם מצפים שהפעולות המתבצעות יישאו פרי: "אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו".

הוריו של מוישי, גיטי ושמואל קליינרמן, הוסיפו: "מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו עוסקים כרגע גם בהכנות לחגיגת בר המצווה של בננו הצעיר יותר שלמה, בתקווה שנוכל לחגוג את שמחתו ביחד עם אחיו הגדול ובכך תהיה השמחה שלמה. מחכים ומצפים לבשורות טובות".

מהמשטרה נמסר כי כוחות המשטרה ממשיכים כל העת בחיפושים אחר הנעדר: "במקביל למאמצי החקירה והחיפושים אותם מבצעת משטרת ישראל יחד עם גופים נוספים ומתנדבים רבים, בתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל המתמחה באיתור נעדרים. היחידה מבצעת סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון, במטרה לאתר את מוישי תוך שימוש במיומנויות ייחודיות".

"נזכיר כי המשטרה מבצעת פעולות רבות, הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר, ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות, מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה".

תגיות:משטרת ישראלמוישי קליינרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה