מעניין

במקום לעלות לכיתה ח’ - בת 13 תתחיל ללמוד רפואה

הכירו את הנערה שזכתה לתואר 'הסטודנטית לרפואה הצעירה ביותר בעולם": שנים שאלינה יודעת 'מה תרצה להיות כשתהיה גדולה'. רופאה, זה האופק - ולא הרחק

אא

בעוד פחות מעשרה ימים תתחיל שנת הלימודים החדשה, בארץ ובעולם - אך עבור אלינה אנליי וויקר בת ה-13 מטקסס שבארה"ב, לא תהיה זו שנת לימודים רגילה. 

עבורה תתחיל שנה אחרת לגמרי, שכן היא תתחיל ללמוד בבית הספר לרפואה, במקום לעלות לכיתה ח'. 

וויקר, שתסיים את בית הספר לרפואה של אוניברסיטת אלבמה כשתהיה בת 21, אומרת כעת כי "עצם הידיעה שהשגתי את המטרה שלי שהם לימודי רפואה בגיל הזה, זה מרגש אותי".

למעשה צפויות לה שמונה שנים של לימודי רפואה: ארבע שנים של לימוד תיאורטי באוניברסיטה ועוד ארבע שנות סטאז' בבית החולים. על הרגע שבו הודיעו לה מהנהלת בית הספר כי התקבלה ללימודי הרפואה, אומרת אלינה כי היא זה "רגע מדהים" - אך גם לרגע הזה זכתה אלינה בזכות עבודה קשה, שכללה שתי תוכניות לתואר ראשון, אותן סיימה באוניברסיטת אריזונה ואוניברסיטת אוקאווד. "אחרי הקורונה, התגבשה אצלי ההחלטה להתמחות בווירולוגיה, והרצון שלי הוא לחקור נגיפים כדי לעזור לבני אדם להירפא מהם", היא אומרת. 

זאת ועוד. 

למרות שסיימה את חוק לימודיה בתיכון לפני כשנה (גם זה באופן מפתיע לחלוטין) - אלינה לא שקטה על השמרים במהלך השנה הזו, והקימה מועדון התנדבותי שעוזר לנערות אפרו-אמריקניות כמותה במתן שיעורי עזר בטכנולוגיה, הנדסה, מתמטיקה ומדעים. פעילותה זו זיכתה אותה בפרס מיוחד מנשיא ארצות הברית, בכבודו ובעצמו. 

תגיות:רפואהלימודיםנערה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה