חדשות בארץ

סוכל פיגוע בשומרון, נחש בשעועית של סנפרוסט: סיכום חדשות השבת

ראשי הרשימה המשותפת נפגשו עם בכיר ברשות הפלסטינית ודנו עמו כיצד למנוע מנתניהו להרכיב ממשלה. סוכל ניסיון במעבר אליהו. ריקול בסנפרוסט בעקבות מציאת חלק של נחש באריזת שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת. כל מה שחשוב לדעת

אא

סוכל ניסיון פיגוע: הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במשרד הביטחון עצרו הערב (שבת) במעבר אליהו שבשומרון שלוש צעירות פלסטיניות שעוררו את חשדם. ברכב בו נסעו שלוש הנשים נמצא נשק מסוג קרלו. הן הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

מתקרבים להסכם: איראן ויתרה על דרישתה מארצות הברית להסיר את משמרות המהפכה האיראניים מרשימת ארגוני הטרור האמריקנית, כך דווח אמש ברשת CNN מפי גורם בכיר אמריקני. ככל הנראה, מדובר בסימן המעיד על התקדמות משמעותית בדרך לחתימה על הסכם הגרעין. הגורם האמריקני הדגיש, עם זאת, כי נותרו עדיין חילוקי דעות בין הצדדים המעכבים את סגירת ההסכם.

איראן מאיימת: מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, התייחס לראשונה למבצע "עלות השחר" שניהלה ישראל מול הג'יהאד האסלאמי. בריאיון לתקשורת האיראנית, הזהיר סלאמי מפני התרחבות המערכה מול ישראל והתרברב: "אין מקום בטוח שהרקטות לא יכולות להגיע אליו".

רמאללה מתערבת: ראש המודיעין ברשות הפלסטינית, מאג'ד פרג', נפגש בשבוע האחרון פעמיים עם ראשי הרשימה המשותפת באופן חשאי, ודן עמם בתוצאות הבחירות הקרובות בישראל וכיצד ניתן להשפיע עליהן.

על פי הדיווח של מוחמד מג'אדלה בחדשות 12, פרג', מקורבו של יו"ר הרשות אבו מאזן, קיים שתי פגישות נפרדות עם ראשי המשותפת – האחת עם חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי, והשנייה עם עודה וחבר הכנסת סאמי אבו שחאדה. עוד דווח, כי פרג' הציע לבני שיחו לצרף מחדש את רע"מ לרשימה המשותפת ואמר כי יהיה מוכן לתווך בעניין בין הצדדים – וזאת במטרה להעלות את אחוז ההצבעה בחברה הערבית ולמנוע מגוש הימין-חרדים להגיע ל-61 מנדטים שיאפשרו לראש האופוזיציה בנימין נתניהו להקים ממשלה בראשותו.

בליכוד אמרו בתגובה, כי "הפרסום על התערבות אפשרית של הרשות הפלסטינית בבחירות בישראל כדי למנוע מראש הממשלה לשעבר נתניהו להיבחר היא פיגוע מדיני לכל דבר עם היבטים פליליים. הליכוד מתכוון לפנות לשירות הביטחון הכללי ולמשטרת ישראל ולדרוש מהם בדיקה מקיפה על התפתחות חמורה זאת ועל המעורבים בה".

ריקול ועצירת שיווק: חברת סנפרוסט הודיעה על עצירת שיווק מוצרי השעועית שלה לימים הקרובים, וזאת לאחר שבאחת האריזות של שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת נמצא חלק מנחש. במקביל הודיעה החברה, כי היא מבצעת בחינה של כל תהליכי הבקרה בקו השעועית במפעל, ותתקשר עם מומחה חיצוני מחו"ל בתחום אבטחת האיכות שילווה אותה בהמשך.

פרטי המוצר: שעועית ירוקה חתוכה 800 גר', כשרות רגילה שביעית. ברקוד 729000012104720 עם סימון:

* עדיף להשתמש לפני 02.01.2025

* עדיף להשתמש לפני 11.01.2025

צרכנים שבידם אריזות ממוצר זה מתבקשים להימנע מצריכתן, ולפנות לשירות הצרכנים של סנפרוסט לצורך קבלת שוברי זיכוי. "אנו מתנצלים על התקלה הנקודתית ונמשיך לפעול לטובת הבטחת האיכות ותקינות המוצרים", אמרו בחברה.

תגיות:איראןהרשות הפלסטיניתהליכודהסכם הגרעיןהרשימה המשותפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה