סיפורים אישיים

אב גרוש מרגש: "יש יצור תמים שבא לעולם בזכות האהבה שהייתה לכם - והוא לא אשם"

כולנו מכירים זוגות שנישואיהם עלו על שרטון והם נאלצו להפריד כוחות ולהתגרש. השאלה איך עושים את זה בכבוד הדדי ומבלי שהילדים ייפגעו... על כך יש לעידן מסורי הרבה מה לומר, וכשתקראו את דבריו תרגישו צורך לשגר אותם לכל זוג גרוש שאתם מכירים

אא

"אני רוצה להגיד תודה להשם ולגרושתי ואם ילדיי - על הקשר וסוג הגירושים שאני נמצא בהם", במילים אלו פותח עידן מסורי את הפוסט שלו ברשתות החברתיות, שצבר תאוצה וגרף אלפי לייקים ותגובות. "אני שומע כל כך הרבה סיפורים לאחרונה, מגברים ונשים כאחד, על גירושים קשים ועל שנאה אמיתית וכנה. והאמת? זה לא מובן לי. איך יתכן שרק לפני איקס זמן, נשבעתם אמונים זה לזאת והנצחתם את אהבתכם תחת חופה?!

"עבר הזמן והבאתם ילדים לעולם - פאר היצירה. אז נכון, השנים עוברות, דברים מתרחשים, וישנם גם סיפורים מזעזעים שצד אחד עושה כלפי הצד השני. אבל כשיש ילדים זה לא משנה. זה לא מעניין. אתם לא הסיפור. רק הוא, רק היא, רק הם, רק הן. שימו אגו בצד, תיזכרו בימים הטובים שהאהבה והכבוד ההדדי היו שם - ותהיו בני אדם. יש שם יצור תמים שהגיע לעולם בזכות האהבה שהיתה לכם, והוא לא אשם".

בהמשך דבריו מתייחס מסורי אל הגירושין המתוקשרים של חברו, בן אל תבורי, ועל השיפוטיות של אנשים רבים כלפיו. "אני בוחר לחזק אותך ולא לשפוט אותך 'ברגע של חולשה', כמו שאבא שימי שר. אין לדעת מה היה שם ומה חווית בנפשך, על סמך אותן הודעות קוליות קשות - אבל אסור שהילד יפגע. הוא צריך אמא אבא וסביבה אוהבת, גם אם היא מעט 'מזוייפת'. מאחל לך ימים טובים אחי".

 

 

תגיות:גרושיםפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה