כתבות מגזין

מנהל רשת הצעצועים ’קינדר טויס’: "כך תחסכו בכסף בקניית משחקים"

האם המשחקים הפופולאריים חייבים להיות בכל בית? ואיפה פוגש המשחק אותנו ההורים? מנהל רשת הצעצועים 'קינדר טויס' עונה על הכל

אא

״לא מזמן נכנסו אלינו לחנות אמא יחד עם בנה בן ה-9״, פותח משה רפאלי, הבעלים של רשת חנויות הצעצועים ׳קינדר טויס׳. ״האמא ביקשה את אחד המשחקים הפופולריים בשוק, היה ברור לה מה היא רוצה, אבל העובדת בחנות הרגישה שאולי יש פה צורך אחר. היא ביקשה את רשות האם והחלה להסביר לה קצת על משחקים שונים ועל ההבדלים ביניהם. כמה דקות אחר כך הצטרף הילד לשיחה ואמר לאמו, ׳אני לא אוהב את המשחק שרצית, הוא קשה לי מידי׳. בסופו של דבר הם יצאו מהחנות עם משהו אחר, תואם לגיל ולרמה של הילד, כזה שהוא יוכל ללכת איתו הביתה ולשחק בו באמת״. 

לא פעם שומע רפאלי מאנשים איך הם קנו לילדים שלהם משחקים, אשר מעלים אחר כך אבק על המדף, בגלל חוסר התאמה שכזה. אצלו, הוא החליט, זה לא יקרה. ״חשוב לי להתאים ללקוחות את מה שהכי נכון עבורם״, הוא אומר. זו גם היתה המחשבה עם בניית אתר האינטרנט החדש של ׳קינדר טויס׳. ״יצרנו באתר רובוט שבעזרת כמה שאלות פשוטות מתאים את המוצרים ללקוחות, כל אחד לפני התקציב, הדרישות והצרכים שלו. אם יש ארבעה סוגי מונופול, למשל, הוא מראה את ההבדלים ביניהם, וכך אפשר לבחור יותר נכון". מעבר לכך, האתר מאפשר לסנן מוצרים לפי גיל, מגדר, מותג ואפילו סוג המיומנות שמבקשים לפתח. בנוסף, לכל משחק מצורף הסבר מפורט לגביו, אשר מסייע גם הוא בתהליך הבחירה. "בכלל, תמיד כדאי לקנות חכם - מתוך מחשבה מה יעסיק את הילד ויפתח אותו, ולא בגלל שבדיוק עכשיו יש מבצע על מוצר מסוים או שכולם קונים אותו״, מוסיף רפאלי, "זו גם הדרך לחסוך בכסף, בעזרת קניה יעילה וחכמה".

 
הכיף הגדול באמת באתר, הוא בכך שהורים יכולים למצוא בו הכל. ציוד לבית הספר, חומרי יצירה ואומנות, משחקים וצעצועי התפתחות לכל הגילאים, משחקי חצר וגינה, מוצרי קיץ ועוד. הרשת מספקת מוצרים אף לגנים, עיריות וקייטנות, ואם עד היום היה צריך לצאת לרחוב הלוהט, עכשיו הקונים באתר יכולים לבצע את הרכישה בעודם יושבים על הכורסא בבית. 

"אפשר ללמוד על ילדים הרבה כאשר מתבוננים על האופן בו הם משחקים. לראות מה הן המסוגלויות שלהם ועם אילו אתגרים הם מתמודדים", ממשיך רפאלי. "אפשר גם להקנות להם כלים, כמו התמודדות עם אתגרים, יחס נכון להצלחה וכישלון, אסטרטגיות חשיבה ועוד. כל זאת בדרך הכיפית הזו של המשחק, בלי להרבות במילים".

התנסו עכשיו ברובוט ובאתר, תראו כמה זה קל ונגיש

נקודה משמעותית נוספת עליה מצביע רפאלי, היא של זמן איכות שלנו עם הילדים. "ביום-יום אנחנו עמוסים במשימות, ובדרך כלל לא פנויים כל כך, אבל ברגע שיושבים לשחק יחד, כל הקשיים זזים הצידה. ברמה האישית, אני נהנה לשבת עם הילדים שלי כל שבת, לתת בכל פעם לכמה מהם זמן של כיף רק איתם. זה מכניס לקשר מקום של הנאה ושמחה, אשר נותנים כוחות להתמודדות טובה יותר עם אתגרי החיים".

את דבריו מסיים רפאלי בנימה המתאימה לימים אלה. "הנביא זכריה מתאר את האידיליה שתהיה בזמן הגאולה, ואת השלווה והאושר שישררו ברחובות. 'עוד ישבו זקנים וזקנות ברחובות ירושלים… ורחובות העיר ימלאו ילדים וילדות משחקים ברחובותיה'. האידיליה הזו נמצאת כבר בפתח, כל אחד יכול להכניס הביתה זמן של משחק ונחת משפחתית. וכל זה בקליק אחד, באתר החדש של ׳קינדר טויס׳".

תגיות:משחקיםקינדר טויס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה